[QUOTE="tyytyväinen";30004928]Mun vanhemmilla on pieni talo syrjäseudulla. Ovat kyllä tukeneet mua ajallisesti ja rahallisestikin nuorena sen verran kuin ovat voineet, eli ei nyt kovin paljon, pienviljelijöitä olivat.
Minulla on aikuisia lapsia, on eläkevirka ja pitkät tutkinnot. Lasten isä, exäni, laittoi omaisuudet uusiksi sairastuttuaan bipolaarihäiriöön, mistä myöhemmin seurasikin ero... aloitin nelikymppisenä siis tienaamisen todella miinusten puolelta uudestaan. Kohta olen velaton, omaisuus tällä hetkellä varmaan n. 70 000 euron arvoinen, kun velat lasketaan pois. Mökkejä ei ole.
Toisaalta, en ole koskaan pyrkyröinyt, etuillut tai keinotellut, kavaltanut, käyttänyt yhteisiä tai toisten varoja kuin omiani, en edes kiertänyt veroja. Myöskään vanhempani eivät ole tehneet mitään tällaista.
Olemme lapsellisen rehellinen suku. Ja mielestäni paras perintö mitä lapsi voi ikinä saada on kunnolliset ja rehelliset, työtätekevät, vastuulliset ja rakastavat vanhemmat ja esivanhemmat. Ehkä kiitollinen mieli vielä tuon lisäksi.[/QUOTE]
Hienosti sanottu, nuo kaksi viimeistä kappaletta!