A
avoapu
Vieras
Voi olla että tämä on väärä palsta kysellä kohtalotovereita. Aika monella kun näyttää olevan jo perhe jne. Minulla ei, mutta jos yhteenmuutto onnistuu, niin olisihan se perheenkin perustamisen ajankohta lähempänä. Meillä siis on sellainen tilanne, että olemme seurustelleen miehen kanssa vuoden ajan nähden toisiamme muutaman kerran kuussa koska välimatkamme on pitkä. Itse olen vakituisessa työssä ja miesystäväni yrittää nyt opiskella uutta ammattia. Hänen pääsemisensä kotikaupunkini opintopaikkaan mahdollistaisi yhteenmuuttomme. Jos hän ei pääse tuonne, niin vaihtoehtomme ovat aika vähissä. Pahimmassa tapauksessa päätyisimme eroon. Minä en enää jaksa tätä etäsuhdetta enkä olisi ikinä uskonut päätyvänikään sellaiseen.
Välillämme on kuitenkin paljon rakkautta ja olisi erittäin harmi jos suhteemme päättyisi käytännön asioiden vuoksi. Tilannetta entisestään kiristää tuo, ettei miesystäväni suoraan päässyt sisään vaan joutui toiselle varasijalle.
Ihan hyvä sijoitushan se on, mutta silti hermostuttaa kamalasti. Onko muita jotka hermoilevat opintopaikkoihin pääsyjen tuloksia jonkin ihmissuhdeasian puolesta?
Välillämme on kuitenkin paljon rakkautta ja olisi erittäin harmi jos suhteemme päättyisi käytännön asioiden vuoksi. Tilannetta entisestään kiristää tuo, ettei miesystäväni suoraan päässyt sisään vaan joutui toiselle varasijalle.