Muita joilla ei toista lasta kuulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
1,5 v yritetty pikkukakkosta, esikoinen nyt 2v. Esikoinen tärppäsi n. vuoden yrittämisen jälkeen. Jotenkin tämä toisen raskauden yritys on paljon rankempaa kun toivoi lapselle sisarusta pienellä ikäerolla :( Ja tiedän että pitäisi olla iloinen että mulla on edes yksi lapsi, mutta eihän tunteilleen mitään voi. Olen kateellinen jopa esikoistaan odottaville :ashamed:

Kohtalotovereita?

Täällä myös se toinen lapsi odotuttaa... pari vuotta yritetty, neljä raskautta tässä ajassa ja kaikki menneet kesken. Pienestä ikäerosta meilläkin haaveiltiin mutta nyt se tuntuu ihan toisarvoiselta. Se tietysti lohduttaa, että on edes se yksi lapsi suotu, mutta kyllä suru on suuri jos toista ei saada. No, toivo elää vielä ja yritys jatkuu...

Ekaa kun yritettiin ei kerrottu kenellekään eikä kukaan kyselly mitään. Nyt kun on jo yksi lapsi niin tietenkin sukulaiset toteavat että kannattaa tehdä se toinen lapsi ettei tule pitkää ikäeroa! Tosi paljon tulee muutenkin raskausepäilyjä esim. jos on joskus huono olo :(

Meillä taas niin, että miehen kanssa etukäteen puhuttiin että molemmat haluavat 2-3 lasta. Nyt meillä on yksi aivan ihana lapsi, jota molemmat rakastamme valtavasti. Mies myös, mutta hän on silti muuttanut mieltään ja haluaakin vain yhden lapsen. Mä haluan edelleen ne 2-3... tästä saattaa tulla vielä meille ongelma :(

Yhteistyössä