Muita joilla liian kostea emätin yhdynnässä? Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mikä auttaisi? Meillä tämä ongelma alkoi kun lopetin e-pillerit. Kun söin pillereitä olin jopa liian kuiva, mutta silti nautin seksistä huomattavasti enemmän ja samoin mies. Kitka on häipynyt :( Miehen on todella vaikea laueta yhdynnästä ja usein joudutaan turvautumaan muihin keinoihin kun edes tunnin jyystö ei tuota tulosta... Ollaan kokeiltu pyyhkiä välissä eikä auta. Seksi ilman esileikkiä tuo avun ehkä muutamaksi sekunniksi ja sitten kostun ihan täysin. Rasittavaa! E-pillereitä en oikeen voi syödä sillä mulla on kierukka ehkäisynä.

Itse miehenä en muita olekaan kokenut kuin liiän kosteita tussuja. Kaikki ovat alkuleikkien jälkeen kuin tonavia. Ei haittaa, osaan itse määritellä milloin laukean, voi kestää pitkään tai voin neljän työnnön jälkeenkin laueta jos haluan.

Onko Mirena? Saattais johtua tuosta kierukasta, jotenki siitä että kohdun limakalvoa muodostuu kierukasta johtuen "värärään paikkaan".. Ei vaarallista, mut ärsyttävä vaiva.

onko sulla lantiopohjalihakset varmasti kunnossa ? periaatteessa jos tavara on tiukka niin se kosteushan ei niin merkkaa.

Väärin!
Vaikka on kuinka kireä, liika lima on pahasta.
Ratkaisu: Pyydä että miehesi ottaa limat sormeen ja liukastaa niillä sun peräreijän.
Tämän jälkeen anaaliseksi on taivaallinen ratkaisu molemmiille.
p.s voit hieroa/sormettaa itseäsi samalla kun mies on sun suolessa, toimii ;D

Väärin!
Vaikka on kuinka kireä, liika lima on pahasta.
Ratkaisu: Pyydä että miehesi ottaa limat sormeen ja liukastaa niillä sun peräreijän.
Tämän jälkeen anaaliseksi on taivaallinen ratkaisu molemmiille.
p.s voit hieroa/sormettaa itseäsi samalla kun mies on sun suolessa, toimii ;D

Noin tehdäänkin usein mutta oishan se kiva jos kitkaa olis enemmän siellä ykkösreiässäkin :) Itse en saa kunnolla yhdynnästä ollenkaan enää.

[QUOTE="Utelias";28762462]Onko Mirena? Saattais johtua tuosta kierukasta, jotenki siitä että kohdun limakalvoa muodostuu kierukasta johtuen "värärään paikkaan".. Ei vaarallista, mut ärsyttävä vaiva.[/QUOTE]

Ongelma alkoi jo ennen Mirenaa silloin kun yritettiin esikoista... Joten ei voi johtua siitä että olen synnyttänyt.

Tytöt tytöt... voi teitä. Vanha keino on pistää tampooni hetkeksi aikaa sisään sillä hetkellä. Samaan aikaan puuhaatte muuta, suu... kkoja tai jotain muuta. Sitten tampooni pois ja hommiin.

Terv.Vanha Muori

[QUOTE="aapee";28762577]Mutta kuivuuteen saa apua liukuvoiteesta. Märkyyteen ei oikeen auta mikään... Jostain luin että antihistamiinit vois kuivattaa, mutta kun mulla ei oo allergiaa niin en varmaan uskalla ottaa.[/QUOTE]

Totta, mutta ei oikein nappaisi parikymppisenä ruveta käyttään liukkaria, ja kun ei aiemmin mitään ongelmia ole ollut.

No joo, mut toivottavasti sulla helpottaa! :D

[QUOTE="...";28762581]Joku ei nyt täsmää. Sulla on kireä alapää ja miehelläs 20 senttinen. Silti puuttuu kitka ja mies ei tule..

Kuka valehtelee ;)[/QUOTE]

Mutta kun sitä kitkaa oli enemmän kun tarpeeksi kun söin pillereitä! Eli todellakin se märkyys vie kitkan pois. Ongelma alkoi heti kun lopetin e-pillerit. Lakanatkin aina ihan märkiä ja yhdynnässä kuuluu vaan lotinaa :ashamed:

Täällä myös liian märkää.. Tiukka on muuten enkä ole synnyttänyt. Tamponijutuista ei ole apua koska en ole liian kostea ennen panoa. Paikat ei ole siis aluksi niin märät vaan alkaa kostumaan hetken panemisen jälkeen ja sitten katoaakin jo tunto.

Yhteistyössä