Muita joilla liian kostea emätin yhdynnässä? Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta eihän se pituus kerro paksuutta, tuskin AP tarkoitti että miehellä on 20cm ympärysmitalta oleva penis ? :0

Vastaus kysymykseen :
Ei ole kokemusta liian märästä alapäästä. En oikeastaan edes tajua miten se on mahdollista :0 Itse ehkä kävisin gynekologilla...

Toisaalta eihän se pituus kerro paksuutta, tuskin AP tarkoitti että miehellä on 20cm ympärysmitalta oleva penis ? :0

Vastaus kysymykseen :
Ei ole kokemusta liian märästä alapäästä. En oikeastaan edes tajua miten se on mahdollista :0 Itse ehkä kävisin gynekologilla...

No on sen verran paksu että saan melkein etusormen ja peukalon ympäri. En sitten tiedä onko se paksu...

Kaipa tästä pitää mainita seuraavalla gynekäynnillä. Noloa vaan...

Googlasin vielä aiheen ja luin useita viestejä. Netissä vihjattiin mahdolliseen tulehdukseen alapäässä. Eli gynelle mars.

Yleensä tulehduksiin liittyy kutina, vuodon haju ja outo väri. Alapäät ovat yksilöllisiä, joten on täysin mahdollista että muilla kostuu enemmän vaikka sinulla ei kostuisikaan. Googletinpa minäkin ja löysin todella paljon juttuja ihmisistä jotka ovat kyselleet samaa, tuskin kaikilla mitään tulehdusta on.

[QUOTE="aapee";28762656]No on sen verran paksu että saan melkein etusormen ja peukalon ympäri. En sitten tiedä onko se paksu...

Kaipa tästä pitää mainita seuraavalla gynekäynnillä. Noloa vaan...[/QUOTE]

Joko sulla on lyhyet sormet tai miehelläs hirvee halko :O

Mun vaaksa on yli 20cm..

[QUOTE="...";28762755]Joko sulla on lyhyet sormet tai miehelläs hirvee halko :O

Mun vaaksa on yli 20cm..[/QUOTE]

Mulla etusormesta keskisormeen on n. 17 cm... On niitä isompiakin :D

Yhteistyössä