A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Joo ku en oo täyttäny ja palauttanu sitä vuosittaistarkistusjuttua :ashamed: :ashamed: :ashamed: (tosin mullakin menee suoraan vuokranantajan tilille, mutta kirjeestä näen, ettei mulle sitä makseta ennen ku palautan tuon lappusen)
Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Alkuperäinen kirjoittaja xrated:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Joo ku en oo täyttäny ja palauttanu sitä vuosittaistarkistusjuttua :ashamed: :ashamed: :ashamed: (tosin mullakin menee suoraan vuokranantajan tilille, mutta kirjeestä näen, ettei mulle sitä makseta ennen ku palautan tuon lappusen)
no ne tulee takautuvasti, mulla kävi samoin toukokuussa, mutta 1 1/2 viikkoa kesti käsittely.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Tätäkö tässä kysyttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Tätäkö tässä kysyttiin?
"Muita joille ei tullut tänään asumistuki?"
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Sulle ei varmaan sitten ole koskaan tullut äitiysrahaa, vanhempainrahaa, kotihoidontukea tai lapsilisiäkään? =)
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Sulle ei varmaan sitten ole koskaan tullut äitiysrahaa, vanhempainrahaa, kotihoidontukea tai lapsilisiäkään? =)
Ei
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Ei
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Ei
Hieno ihminen! Ansaitset kruunun ja Perähörkkölän kuningaskunnna hallitsemisen!
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja :Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.
Ei
Hieno ihminen! Ansaitset kruunun ja Perähörkkölän kuningaskunnna hallitsemisen!