Muita joille ei tullut tänään asumistuki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ku en oo täyttäny ja palauttanu sitä vuosittaistarkistusjuttua :ashamed: :ashamed: :ashamed: (tosin mullakin menee suoraan vuokranantajan tilille, mutta kirjeestä näen, ettei mulle sitä makseta ennen ku palautan tuon lappusen)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Joo ku en oo täyttäny ja palauttanu sitä vuosittaistarkistusjuttua :ashamed: :ashamed: :ashamed: (tosin mullakin menee suoraan vuokranantajan tilille, mutta kirjeestä näen, ettei mulle sitä makseta ennen ku palautan tuon lappusen)

no ne tulee takautuvasti, mulla kävi samoin toukokuussa, mutta 1 1/2 viikkoa kesti käsittely.

Alkuperäinen kirjoittaja xrated:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

no ne tulee takautuvasti, mulla kävi samoin toukokuussa, mutta 1 1/2 viikkoa kesti käsittely.

Joo, tiedän, mutta kyllä mua hävettää ku en oo saanu aikaseks... Oon ollu matkoilla enkä nytkään ole ollu kotona ku oon ollu mökillä ja kokoajan pyörii mielessä miljoona asiaa jotka pitäis hoitaa enkä ole saanu aikaseks. Mä oon perinteisesti ollu hyvin tarkka raha-asioitteni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.

Sulle ei varmaan sitten ole koskaan tullut äitiysrahaa, vanhempainrahaa, kotihoidontukea tai lapsilisiäkään? =)

Ei

Hieno ihminen! Ansaitset kruunun ja Perähörkkölän kuningaskunnna hallitsemisen!

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mulle ei ole tullut. En tosin ole hakenutkaan. Koskaan. Haluan itse elättää itseni.

Sulle ei varmaan sitten ole koskaan tullut äitiysrahaa, vanhempainrahaa, kotihoidontukea tai lapsilisiäkään? =)

Ei

http://www.youtube.com/watch?v=CyrsGa8kE00

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

Ei

Ainakin ansaitsen itse kuluttamani rahat.

Yhteistyössä