Muita joille nuha on oikeasti hirveän ahdistava juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaudun

Vieras
Oonko mä ihan pöpi kun mua ahdistaa (vähän kuin ahtaanpaikankammomaisesti) tää helkatin nuha joka on kestäny 2viikkoa? Okei oli 2 päivää ehkä väliä ja alko uudelleen. En kestä hetkeäkään ilman nenäsumutetta, nyt se loppui ja nenä on niin tukossa etten saa henkeä yhtään sen kautta. Niistäminen ei auta, nenä umpeutuu samantien kun on niistänyt uudelleen paksulla räällä. En pysty keskittymään tai tekemään mitään, nokka on kipeä jatkuvasta niistämisestä ja eniten ahdistaa kun en saa hengitettyä kunnolla!! Kärsisin mieluummin 2pv oksennnustaudista kun olisin nuhassa.

Lisäksi pääkin on kiepä tästä niistelystä kun saa niistää niin perkeleen lujaa jos haluaa noista koloista edes ulos jotain!!

:D alkaa jo naurattaa mutta tää on oikeesti ihan kamalaa.

Minulle ei auta Nasolin. Pidän Vicks nenäsumutetta parempana, se avaa nenän paremmin.

Jotkut tykkää myös nenäkannusta, itse käytän sitä vain silloin tällöin, jos olen tosi kipeänä.

wicksi meillä loppui juuri, se on ihan ok mutta tuntu että alko kutittaa nenää. kokeillaan nasolinia seuraavaksi :D

Nii ei kait sitä oikeen saa käyttää pitkiä aikoja. Toivottavasti saat olosi paremmaksi. Mua nenäkannu on auttanut jos on ihan hirveästi räkää nenässä. Täytyy tietysti saada ensin nenää auki jonkin verran että vesi menee läpi.
Niin ja jos kösket miehen tuoda nenäkannua apteekista samalla, niin siihen tarvitsee merisuolaa, ei jodioitua.

Minulle on, varsinkin jos menee pahasti tukkoon. Kurkkukivussakin useimmiten alkaa kurkku paisumaan ja meinaa iskeä paniikki, kun happi tuntuu loppuvan. Usein sitten imeskelen jääpaloja ja istuskelen pihalla, kun ei ilmaa tunnu saavan. Kamalaa.

Minustakin flunssassa kaikista kamalinta on nuha. Jos se siis on kova. Eikä tarvi olla ku puolikova niin sekin on kauheeta. Mulla aina kipeytyy nuo ylähampaatkin. Eli kun ylähampaiden juuret ja poskiontelot on lähekkäin, niiin se nuha tuntuu myös kovana paineena ylähampaissa. Ihan kuin olisi kovan nuhan kanssa myös hammassärky.

Ja muutenkin koko pää on on ihan kohmeessa ja sumussa kun puoli päätä on räässä. Ja ilman nenäsumutteita en voi olla ollenkaan. Sen takia minulla on aina kotona ainakin yksi täysinäinen nensäumute pullo. Muhun tehoaa parhaiten Otrivin.

Kuumimmat

Yhteistyössä