Muita joita pidetään koko suvun juoksupoikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kasa

Jäsen
04.09.2008
484
0
16
Mä oon niin väsynyt. Tämän siitä saa, kun kerran erehtyy auttamaan. Nykyään teen joka pvä varmaan 20 asiaa vaan siksi kun joku pyytää, soittaa laittaa txt tai muuta vastaavaa!
Mä en niiiiin jaksa enää, sit jos mä kieltäydyn jostain suututaan.
Vittu mullakin on oma elämä, lapset, raskaus ym! Haluisin yhden päivän vaan olla ja nukkua!!!
Mutta enhän mä voi keltään pyytää et kattos yhden päivän minun lapsia, se on jo kohtuutonta :headwall:

kuin miun elämästä.miulla invalidi äiti ja vanhus isä hoijettavana,siivoon,käyn kaupassa jne.Omaan perheeseen kuuluu pojat 10 vuotta ja 3.5 kk:tta.Vauva vaunuissa painan menee millon mitäkii ostaen porukoille.mut kukaan ei varmasti minuu auta vaik oon leikkausjonossa kroonisen sairauven takia.pitää vaan oottaa et vauva on 3 vuotias nii isoveli voipi sit ehkä hoitaa.mie oon tehny tätä nyt v.2000 alkaen ja oon tosi kypsä :headwall: .isä jos 78v.jääpi mehtään reissullaan (siis kuoloo)niin eikö tuo mutsi tuu meille assuu sit.

No ei oo Ievaliinallakaan helppoa :(
Nämä mun "käskyttäjät" on kaikki täysin terveitä, aina ollaan vailla ammaa, rahaa, soita sinne, käy siellä, tee tätä, tee tätä.
Onneks oon jo niin väsynyt, että "pääsen" kohta varmaan sairaalaan, niin eiköhän sitä saa hetken olla rauhassa. Vaikka eiköhän sinnekkin joku tule jtn vaatimaan varmasti!

Miä olin ennen suvun juoksupoika- tai paremminkin asioiden välittäjä ja selvittäjä
Sekä "äiti" pikkusiskolleni

Eihän siinä muu auttanut, kun sanoo asiat ja polttaa välit useisiin ihmisiin
:hug:
Anna niiden suuttua, jos kerran eivät muuten ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miä olin ennen suvun juoksupoika- tai paremminkin asioiden välittäjä ja selvittäjä
Sekä "äiti" pikkusiskolleni

Eihän siinä muu auttanut, kun sanoo asiat ja polttaa välit useisiin ihmisiin
:hug:
Anna niiden suuttua, jos kerran eivät muuten ymmärrä

Mieli tekisi, mutta toisaalta välitän näistä ihmisistä liikaa, että en tahtoisi luopua. Odotan sitä hetkeä, että romahdan totaalisesti, ehkä sitten joku ymmärtää.