muita jotka antanu cheekille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jassu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onko se oikeasti miehiin päin, nyt mun maailmani kaatui...

on se mutta sama jarehan se silti on..

täällä lahdessa todellaki tiedetään faktat ja myös lehdistössä tiedetään kuten naminami-marcostakin mutta joillekin annetaan rauha eikä uutisoida.

Jarehan kulkee täällä kotipitäjässä aina poikakaverinsa kanssa joka paikkaan. ja etten ihan tuulesta ole juttua temmannut niin se on se pikkumies siinä jaren rinnalla.. mut jokainen saa olla mitä on =)

En ole antanut, mutta antaisin, jos tilaisuus tulisi enkä olisi varattu. Sen jälkeen Jarestakin tulisi takuuvarma hetero ;) Jos nyt siis sattuu homo olemaan, niinkuin monet näyttää vannovan.

[QUOTE="veera";28851308]Kaikkihan Lahdessa tietää että Jare ei tykkää tytöistä. Voin kuvitella sen vaikuttavan myös seksin tasoon.

Aika monissa bileissähän sitä kovasti tytöt yritti mut lopulta illan päätteeksi päätyikin poikien sänkyyn. Nää on vaan niitä juttuja mistä ei julkisuudessa puhuta ja kulisseja pidetään pystyssä.[/QUOTE]

Kaikki täällä Lahdessa tarkoittaa sinun tapauksessa omia pieniä piirejä, joissa tykätään juoruta. Ette kyllä tiedä mitään. Ja veikkaan, että silloin kun Cheek Lahden yöelämässä vielä pyöri, sinä olit ala-asteella.

Voi hyvää päivää! Onko sillä lopulta väliä tykkääkö hän naisista vai miehistä?!? Ai nii, tää onkin tosiaan palsta, täällä ei suvaitsevaisuutta useimmiten hanskata.

[QUOTE="veera";28851308]Kaikkihan Lahdessa tietää että Jare ei tykkää tytöistä. Voin kuvitella sen vaikuttavan myös seksin tasoon.

Aika monissa bileissähän sitä kovasti tytöt yritti mut lopulta illan päätteeksi päätyikin poikien sänkyyn. Nää on vaan niitä juttuja mistä ei julkisuudessa puhuta ja kulisseja pidetään pystyssä.[/QUOTE]

Noin mä oon vähä ajatellutkin :), mut nätti poikiahan se on, panisin, jos ottais vielä tämmöisen 40+ v vanhan rouvan :)

Oksettavaa, kun puhutaan, että nainen "antaa". Jos kysymys olisi muotoiltu tyyliin "onko kukaan pannut Cheekiä", olisin voinut vastata kyllä, mutta antanut en ole kenellekään. Olen ottanut sen minkä olen ottaa halunnut.

Jos se ylimielinen, pallonaamainen paskaa musaa tekevä kakara kysyisi minulta yhtään mitään, olisi annettavana ehkä korkeintaan tikkari ja menolippu johonkin helvetin kauas. Ei sytytä musa eikä mies: ei vaatteet päällä eikä ilman. YÖK:$

vähä sama on se,että jos vaiks mimmikamu ottaa jätkältä suikkiin ja on just laukeemassa niin vetää äkkiä kyrvän suusta ja sit esim. hammasharjalla hieroo terskan alapintaa.Spegut kyl lentää mimmin naamalle,mut ei kuitenkaan saa orkkua ja voi jatkaa het nussimista.Sen voi toistaa vaikka kuinka monta kertaa,mut varmaan jossain vaiheessa alkaa himpusti jo sattuun:).

[QUOTE="jassu";28849849]Miks sä luulet et ois provo?
Enkä ees oo ainu mun tutuista jotka on päässy sen kans silleen. Varmaan puol suomee :D
Oisin vaan oottanu et se ois ollu jotenki...parempaa?!

En oo ollut mutta kysympä vaan, miten vois olla parempaa? Miten vois päästä fiilikseen jos tietäis, että mua ennen on ollut puol suomee?? En mä' rakkauden valoja tertte, mutta sellaisen tunteen, että toinen haluu just mua, eikä sellaista että oon seuraava jonossa ja pakko hoidella,[/QUOTE]

Minkä ihmeen vuoksi tällaisia keskusteluja käydään täällä julkisesti? Jokaiselle pitäisi antaa edes sen verran yksityisyyttä, että näistä asioista ei huudella verkossa!! Ellei nyt sitten itse halua jotain markkina-aikaa "saavutuksillaan". Muistakaa, että julkisuuden ihmisetkin ovat yksityisiä henkilöitä edes jollain tavalla. Huoh!!

Yhteistyössä