Muita, jotka ei koskaan "pääse" naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen kahden lapsen äiti, avoliitossa nuoremman miehen kanssa, mies ei halua koskaan kanssani naimisiin. Suoraan sanottuna, uskon, että hän haluaa elämältään muuta kuin minut. On vähän vihjaillutkin siihen suuntaan.

Ikää minulla on 31, enkä halua lapsilleni isäpuolta, joten naimattomaksi jäädään. Ei mene elämä aina niinkuin prinsessa-saduissa.

Mun mies ei usko avioliittoon. Minä ehkä joskus tahtoisin, kun asiasta on puhuttu niin hän sanoo että tahtoo minun tietävän että rakastaa vaikkei sitä kirkossa ilmoitetakkaan :D Sormukset meillä on, eli kihloisssa ollaan. Päätettiin vain silloin ajat sitten että ollaan nyt kihloissa, mutta ei häitä. Mun mieli on muuttunu :D mutta joo, tuskin "pääsen" naimisiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
miksi olet noin ehdoton? ei elämä ole mitään satua, eikä lapsesi siitä vaurioidu jos he saavatkin paremman isäpuolen kuin mitä kenties oma isä edes olisi...

Isä on lapsilleen aivan paras. On ollut jopa vanhempainvapaalla + kotihoidontuella puoli vuotta. Mutta minusta ei välitä yhtä paljon. :(

Yhteistyössä