Muita jotka ei ota mieheltään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";23724858]Yhtä ainoaa kertaa en ole mieheni kanssa seksiä harrastanut niin, etten olisi ollenkaan suihin ottanut! :D

Siis ymmärsinkö oikein, ap, sä et ole koskaan edes kokeillut suihinottoa??[/QUOTE]

En. Ellei pientä suukottelua lasketa.

Ja lisään vielä, että ymmärrän aivan hyvin miehiä, jotka eivät haluaa elää suuseksittömässä suhteessa. Olen parin miespuolisen kaverin kanssa asiasta jutellut ja he ovat olleet sitä mieltä, etteivät alunperinkään ryhtyisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei ollenkaan ota suihin.

Itse olen aika pitkälti samaa mieltä, en voisi kuvitella ottavani seurustelukumppanikseni miestä, joka ei antaisi mulle suuseksiä.

[QUOTE="aloittaja";23724865]En. Ellei pientä suukottelua lasketa.[/QUOTE]

Voisitko siinä tapauksessa ehkä kokeilla? Eihän sitä voi tietää millaista se on, ennen kuin kokeilee :)

[QUOTE="eee";23724890]Ja lisään vielä, että ymmärrän aivan hyvin miehiä, jotka eivät haluaa elää suuseksittömässä suhteessa. Olen parin miespuolisen kaverin kanssa asiasta jutellut ja he ovat olleet sitä mieltä, etteivät alunperinkään ryhtyisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei ollenkaan ota suihin.

Itse olen aika pitkälti samaa mieltä, en voisi kuvitella ottavani seurustelukumppanikseni miestä, joka ei antaisi mulle suuseksiä.[/QUOTE]

No meitähän mahtuu joka junaan..

No täällä on yksi. Ei mua nyt oikeestaan se ällötäkkään, mut en pidä siitä- Kerran ihan hirveessä humalassa otin suihin ja mies oli aivan kiihkoissaan. Puhuu vieläkin siitä et mimmonen imu se oikeen olikaan =D

Ehkä alan ottaa useemmin tai sitten en.

Mua yököttää siinä kans se elin. Kumin kanssa vois olla ihan jees! En minäkään saa suuhoitoa ja en kaipaakkaan. Kerran mies yritti, mutta ei siitä mitään tullut. Ei tykännyt hommasta. MEillä on kyllä ilman suuhoitojakin hyvä seksielämä. Yhdessä ollaan oltu 8-vuotta.

Minä en ole koskaan pyytänyt toista, eikä minua ole pyydetty antamaan suuseksiä. Molempiin suuntiin on kuitenkin tykätty antaa ja ottaa, ei ole kummastakaan tuntunut pahalta tai yököttänyt. Ehkä tilanteen pitää vaan antaa ajautua ja edetä kiihkon mukaan. Kuulostaa vähän tylsältä, jos etukäteen sovitaan mitä milloinkin tehdään ja mitä ei.

Minä en ole koskaan pyytänyt toista, eikä minua ole pyydetty antamaan suuseksiä. Molempiin suuntiin on kuitenkin tykätty antaa ja ottaa, ei ole kummastakaan tuntunut pahalta tai yököttänyt. Ehkä tilanteen pitää vaan antaa ajautua ja edetä kiihkon mukaan. Kuulostaa vähän tylsältä, jos etukäteen sovitaan mitä milloinkin tehdään ja mitä ei.

Mun mielestä on kyllä eri asia sopia etukäteen miten harrastatetaan seksiä, kuin esittää kumppanille toive siitä mitä haluaisi..

Meillä mies siis vihjailee haluavansa suihinoton, mutta olen todennut että en halua. Noh, ehkä joskus sitten.

Yhteistyössä