Muita jotka kärsii bakteerivaginoosista toistuvasti? Käsikauppalääkkeitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wwww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wwww

Vieras
Minulla on ollut jo n. 5 vuotta enempi ja vähempi ongelmia alapään tulehdusten kanssa. On vuorotellen hiivaa ja bv:tä. Lääkärilläkin on juostu. Välillä voi mennä puolikin vuotta ilman tulehdusta, sit taas välillä niitä on kuukausittain. Yleensä tulehdus iskee yhdyntöjen ja menkkojen jälkeen. Etenkin nyt vauvan yritysaikana alapää on melkoisen kovilla, ei taida tuo spermakaan sopia minun alapäälle... hohhoijjaa.

Lievä bv (bakteerivaginoosi) minulta on hoitunut aina käsikauppalääkkeillä, olen käyttänyt gynokapseja. Ainoastaan kerran olen joutunut lääkäriltä hakemaan antibioottikuurin. Mutta nyt noiden kapseleiden myynti on suomessa lopetettu!! Ja tietenkin se oli näistä tuotteista kai halvin. Tänään kävin hakemassa lactalia, ja vähän järkytyin sen hinnasta. 7 päivän kuuri maksaa sen 18€, ja minun tapauksessa pitäisi käyttää ennaltaehkäisevää hoitoa eli joka kolmas päivä yksi putkilo myös tuon kuurin jälkeen. HUH! Onko teillä tiedossa mitään halvempaa käsikauppalääkettä tai esim. nettikauppaa mistä tilaatte noita intiimituotteita?

minulla auttoi vain hellävarainen suihkusaippua. noi kuurit ei auttaneet mitäään.. ja tosiaan karppaus. niitä emättimen bakteeritasapainoa ylläpitäviä juttuja kannattaa kokeilla.

Yhteistyössä