muita jotka on yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emppu"

Vieras
Facebook täynnä päivityksiä kaikkien kavereiden tekemisistä. Joku on bileissä, toinen teatterissa, kolmas stand up-näytöksessä, neljäs viettää perheen kanssa kivaa aikaa ja viidennellä on ystäviä kylässä jne. Tuntuu että olen ainoa joka on yksin tänään ???? Masentaa ja kiukuttaa. Olen jopa kateellinen. Tekisi mieli itkeä ja kostoksi (!) vetää napa täyteen kaikkia herkkuja ja sen jälkeen olla vielä toivottomampi.

Mä oon. Tai on poika tuolla huoneessaan. Kai se kattoo jotian leffaa. VÄlillä käy autotallissa silittelemässä skootteriaan tai mönkijäänsä.

Mut mä oonki aina yksin. Ei mulla oel varaa mennä minnekään. Autossa on tanki tyhjä niinku tililki. Muulla täältä ei minnekään pääse paitsi kävellen, mut en mä menis vaika ois rajaa ja bensaaki :)

Minä en käy koskaan missään. En halua.

Mulla on kyllä aika yksinäinen olo. Siis onhan mulla perhe kotona jne. mutta yritin fb:ssa huudella lenkkikaveriseuraa huomiselle, niin ainut vastaus oli, että yksi ei ainakaan ole tulossa. : /

Mun perhe on minä ja poika. Ja juu, poika on kotona. Mä en viitti lähtee pimeessä lenkille. VOi astuu vaika ojaan ku ei nää mitään. TÄällä kun ei ole katuvaloja. Ja yksin tia koirien/koiran kanssa joutuisin menee

[QUOTE="trk";30394860]Ei teillä ole otsalamppua?[/QUOTE]

En menis ;)

10711054_865626156803339_1364677365028737405_n.jpg