Muita, jotka ovat kokeneet vihreän teen juomisen tukevan laihdutusta hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä oon koko ajan ollu sitä mieltä, että yks suurimmista syistä mun suht helppoon laihtumiseen on ollut vihreän teen kittaaminen. :D Oon koko ajan tienny, että se nopeuttaa tosi paljon aineenvaihduntaa ja olen lukenut sen tukevan painonhallintaa, mutten tiennyt, että se polttaa kaloreitakin! Sekin on auttanut, että juon tietysti samalla paljon vettä, kun tulee juotua teetä monta kuppia päivässä. Vie vähän ruokahaluakin niin ei tule naposteltua liikaa.

Kuinkapaljon painoa on tippunut ja missä ajassa? Oletko lisännyt liikunnan määrää? Juotko ihan perus pussiteetä vai jotain erilaista? Alan kyllä heti latkimaan jos siitä on hyötyä :D

Mä olen huomannut! Ja ihan sattumalta. Siis en alkanut juoda sitä laihtumistarkoituksessa vaan sen muiden terveysvaikutusten takia. Ja jee, mä olen laihtunut, ja ennenkaikkea kiinteytynyt, vaikka liikunta ja syömiset on olleet samanlaiset jo vuoden niin nyt yhtäkkiä näkyy tuloksia enemmän. En keksi muuta selitystä kuin vihreä tee, koska muuten mun elintavat on samanlaiset. :)

Niin, poistaahan se nestettä. Pitäiskin alkaa vaihteeksi juomaan sitä. Olis paljon parempaa, kuin ainainen kahvin juonti. Ja sehän on oikein hyvä selluliitin poistaja. Mutta ei pelkän vihreän teen juominen anna ilmaiseksi tervettä vartaloa. Pitäähän se syödäkin terveellisesti ja liikkua.

[QUOTE="erina";26624640]Kuinkapaljon painoa on tippunut ja missä ajassa? Oletko lisännyt liikunnan määrää? Juotko ihan perus pussiteetä vai jotain erilaista? Alan kyllä heti latkimaan jos siitä on hyötyä :D[/QUOTE]

:D

9-10 kiloa on tippunut. En osaa tarkoin sanoa, missä ajassa. Liikuntaa en ole oikeastaan lisännyt, siinä asiassa olisi parantamisen varaa! Syön oikeastaan kaikkea, mutta kohtuudella. En siis ole karppaaja tms. Annoskokoja olen aika paljon pienentänyt. Juon pussiteetä ja irtoteetä molempia. Hunajan kanssa. :)

Musta tuntuu, että sain SIITÄ suonenvedon, joten rupesin syömään myös yhden banaanin.

Mut tää on vaan mun ihan oma diagnoosi, voin olla väärässäkin ;)

Vasta oli luontaistuotekaupassa maistiaisena vihreää teetä jääteenä, jossa oli myös mintun makua. Oulussa siis törmäsin siihen. Että varmaan parasta sellainen, jossa jokin maku mukana. vaikka tokihan jokaisella on makunsa, mutta mulle vihreä tee maistuu vain kuumana/lämpimänä. :)

[QUOTE="vieras";26624869]Laitatko joka kerta hunajaa? Entä maitoa?[/QUOTE]

Laitan joka kerta vaan hunajaa. Senkin vois joskus jättää pois, mutta en oikein tykkää teestä ilman hunajaa.

Yhteistyössä