Muita, jotka sylkevät kumppanin päälle suuttuessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun miehellä on todella ikävä tapa. Hän joskus sylkee päälleni, kun suuttuu riidassa tarpeeksi kovasti. Mies on myöntänyt, että hänellä on tämmöinen tapa ja se tarkoittaa hänen ärtyneen äärimmilleen. Minusta tämä tapa on kumminkin todella ala-arvoinen tapa, syorastaan toista alentava ja halveeraava. Miten tämän tavan saisi loppumaan? Eb halua lopun elämääni olla sylkykupppinakaan.

Mun miehellä on todella ikävä tapa. Hän joskus sylkee päälleni, kun suuttuu riidassa tarpeeksi kovasti. Mies on myöntänyt, että hänellä on tämmöinen tapa ja se tarkoittaa hänen ärtyneen äärimmilleen. Minusta tämä tapa on kumminkin todella ala-arvoinen tapa, syorastaan toista alentava ja halveeraava. Miten tämän tavan saisi loppumaan? Eb halua lopun elämääni olla sylkykupppinakaan.

Tuo on todella, todella törkeää ja alentavaa käytöstä. Tee miehellesi selväksi ettet hyväksy ollenkaan. Seuraavasta kerrasta lähdet vetämään happea jonkun tutun luo viikoksi ja jätät miehen miettimään vieläkö haluaa sylkeä päällesi.

Ps. Älä vaan alennu sille tasolle että lyöt miestäsi. Silloin et ole yhtään parempi.

Tuo on todella, todella törkeää ja alentavaa käytöstä. Tee miehellesi selväksi ettet hyväksy ollenkaan. Seuraavasta kerrasta lähdet vetämään happea jonkun tutun luo viikoksi ja jätät miehen miettimään vieläkö haluaa sylkeä päällesi.

Ps. Älä vaan alennu sille tasolle että lyöt miestäsi. Silloin et ole yhtään parempi.

En voisi kuvitellakaan lyöväni ketään. Itseasiassa mies on se, joka uhkasi lyövänsä, mutta sylkäisikin. Omasta kodistani en lähde. Mies lähteköön jos ei osaa käyttytyä.

No eihän semmosessa ehtis miettiä millä tasolla on. Sitäpaitsi lyönti on rehdimpää kuin sylkeminen. Naamalle sylkeminen on tosi alhaista.

Anteeksi , mitä minä just luin. Lyöminen REHDIMPÄÄ? Sinulla ja minulla taitaa olla erilainen käsitys ko. sanan merkityksestä. Sylkeminen on alhaista, vastenmielistä ja alistavaa, mutta sylkäisyllä ei voi tappaa ketään. Yhdellä oikein/huonosti kohdistetulla lyönnillä voi.

• Tykkää
Reactions: Tepadj