Muita jotka tuskin ikinä tai ainakaan kovin helposti kyllästyvät baarissa käymiseen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Moni sanoo, että ei enää "vanhana" jaksa. No mä jaksan ja kiinnostaa käydä baarissa. Eikä se tarkoita, että aina olisin kännissä. Mä tykkään baarielämästä niin paljon, että olen baarissa töissä. :xmas:

Mä luulen, että mä en kanssa kyllästy. Mut nykyään tää ns. kotioloissa olo on niin vähäistä, joten haluan viettää sen perheen kanssa. Ja siitä syystä baarissa käynnit on kyllä vähentynyt ihan älyttömästi...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minkä ikäisiä te ootte?

Mä oon kolmekymppinen sinkkuäiti ja mua ei todellakaan kiinnosta käydä enää baareissa..

Täytän kesällä 30v. Mä tiedän monia mua vanhempia ihmisiä jotka edelleen käyvät baarissa silloin tällöin ja ihan asiallisesti juovat ja käyttäytyvät. Ei ole kyse siis mistään örveltämisestä.

En usko että kiintiö kovin pian ainakaan täyteen tulee.
En kovin usein käy joten ei pääse kyllästymäänkään! :D
Jos kaikki sujuu hyvin ja vauva tulee ajallaan niin elokuussa lähden kyllä juhlistamaan kaverin synttäreitä! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Minkä ikäisiä te ootte?

Mä oon kolmekymppinen sinkkuäiti ja mua ei todellakaan kiinnosta käydä enää baareissa..

Täytän kesällä 30v. Mä tiedän monia mua vanhempia ihmisiä jotka edelleen käyvät baarissa silloin tällöin ja ihan asiallisesti juovat ja käyttäytyvät. Ei ole kyse siis mistään örveltämisestä.

Joo, en mä puhunut örveltämisestä itsenikään kohdalla. Mutta kun mua ei huvita mennä sinne ottamaan sitä yhtäkään. Vielä alle kolmekymppisenä ajattelin että en kyllästy baareiluun ikinä, mutta näin siinä sitten vain kävi.

Minkä ikäisiä te ootte?

Toi on muuten hyvä kommentti, välillä täällä palstalla(kin) yhdistetään baarissa käyminen ja samoin just joku oluen juonti aina umpikänniin ja örvellykseen .. harmillista

Minkä ikäisiä te ootte?

Joo, en mä puhunut örveltämisestä itsenikään kohdalla. Mutta kun mua ei huvita mennä sinne ottamaan sitä yhtäkään. Vielä alle kolmekymppisenä ajattelin että en kyllästy baareiluun ikinä, mutta näin siinä sitten vain kävi.

Kattotaan mun kohdalla uudestaan 10 vuoden päästä. :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäisiä te ootte?

Toi on muuten hyvä kommentti, välillä täällä palstalla(kin) yhdistetään baarissa käyminen ja samoin just joku oluen juonti aina umpikänniin ja örvellykseen .. harmillista

No niinpä. Mä olen työssäni kyllä nähnyt paljon sitä örveltämistä, mutta myös sitä että osataan ottaa fiksuksisti. Ja lähteä sinne baariin jopa selvinpäin. Ei baarissa käyminen tarkoota aina känniä.

Omista syistä kotibiletys kiinnostaa enemmän. Selvinpäin ei tunnu hyvältä baarissa, niin ei kiinnosta enää mennä. Tanssiminen ois kyl hauskaa, mutta kun tosiaan selvinpäin ei viihdy noissa.

Mää oon ollut töissä baareissa ja festareilla jne jne jne...Ja todellakaan EI enään kiinnosta yhtään noi kapakat ja känniläisten kattelut yms yms...niin ja ikää on 43-vuotta...eli kattotaan sunkin kanssa scarlett...sen 10:n vuoden päästä :xmas:

Moni sanoo, että ei enää "vanhana" jaksa. No mä jaksan ja kiinnostaa käydä baarissa. Eikä se tarkoita, että aina olisin kännissä. Mä tykkään baarielämästä niin paljon, että olen baarissa töissä. :xmas:

No ei mua ainakaan jaksa enään kiinnostaa. Tosin kävin äsken baarissa ostamassa tupakka askin kun kaupasta en muistanut ostaa:)

Yhteistyössä