Moni sanoo, että ei enää "vanhana" jaksa. No mä jaksan ja kiinnostaa käydä baarissa. Eikä se tarkoita, että aina olisin kännissä. Mä tykkään baarielämästä niin paljon, että olen baarissa töissä. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkä ikäisiä te ootte?
Mä oon kolmekymppinen sinkkuäiti ja mua ei todellakaan kiinnosta käydä enää baareissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkä ikäisiä te ootte?
Mä oon kolmekymppinen sinkkuäiti ja mua ei todellakaan kiinnosta käydä enää baareissa..
Täytän kesällä 30v. Mä tiedän monia mua vanhempia ihmisiä jotka edelleen käyvät baarissa silloin tällöin ja ihan asiallisesti juovat ja käyttäytyvät. Ei ole kyse siis mistään örveltämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkä ikäisiä te ootte?
Täytän kesällä 30v. Mä tiedän monia mua vanhempia ihmisiä jotka edelleen käyvät baarissa silloin tällöin ja ihan asiallisesti juovat ja käyttäytyvät. Ei ole kyse siis mistään örveltämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkä ikäisiä te ootte?
Joo, en mä puhunut örveltämisestä itsenikään kohdalla. Mutta kun mua ei huvita mennä sinne ottamaan sitä yhtäkään. Vielä alle kolmekymppisenä ajattelin että en kyllästy baareiluun ikinä, mutta näin siinä sitten vain kävi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minkä ikäisiä te ootte?
Toi on muuten hyvä kommentti, välillä täällä palstalla(kin) yhdistetään baarissa käyminen ja samoin just joku oluen juonti aina umpikänniin ja örvellykseen .. harmillista
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Moni sanoo, että ei enää "vanhana" jaksa. No mä jaksan ja kiinnostaa käydä baarissa. Eikä se tarkoita, että aina olisin kännissä. Mä tykkään baarielämästä niin paljon, että olen baarissa töissä. :xmas: