Z
"zzzz"
Vieras
Tyttö on nyt 3,5v ja tähän saakka on nukkunut mieluiten omassa sängyssä, syntyi keskosena, joten ekat 3kk vietti sairaalassa omassa sängyssä ja tämä jatkui kotona. Sänky aina ollut samassa huoneessa mun kanssani kyllä. Nyt ku siirsin oman sänkyni (160cm) seinän viereen toiselta pitkältä sivultaan, on tyttö halunnut iltasadun jälkeen jäädä viereen nukkumaan. Siinä on nukkunut jo kolmisen viikkoa.
Aiemmin oli agendalla oman isomman sängyn hankinta neidille pinniksen jäädessä pikkuhiljaa pieneksi. On ollut siis ilman toista laitaa. Nyt sitten ajattelin, että vien pinniksen varastoon,mutta en hommaa uutta sänkyä tytölle niin kauan kuin hyvin nukutaan tai itse sitä toivoo.
Mies kuorsaa omassa huoneessaan kaikkien mielenterveyden ylläpitämiseksi.
Onko teillä lapsi saanut nukkua aikuisen vieressä niin kauan kuin haluaa ja minkä ikäisenä alkoi oma sänky houkutella?
Aiemmin oli agendalla oman isomman sängyn hankinta neidille pinniksen jäädessä pikkuhiljaa pieneksi. On ollut siis ilman toista laitaa. Nyt sitten ajattelin, että vien pinniksen varastoon,mutta en hommaa uutta sänkyä tytölle niin kauan kuin hyvin nukutaan tai itse sitä toivoo.
Mies kuorsaa omassa huoneessaan kaikkien mielenterveyden ylläpitämiseksi.
Onko teillä lapsi saanut nukkua aikuisen vieressä niin kauan kuin haluaa ja minkä ikäisenä alkoi oma sänky houkutella?