MUITA,KELLÄ PAINO EI NOUSE RASKAUDEN AIKANA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaas

Vieras
Tiedän että tää kuuluis tuonne odotus puolelle,mutta en ole rekisteröityny......
Siispä onko muita,kenellä paino ei nouse raskauden aikana vaikka kuinka söisi?!?!
Mulla viikkoja nyt 34+ ja paino noussut vain vajaa 3,5kg lähtöpainosta.Sinällään ei haittaa mutta ihmetyttää vain,kun kuitenkin syön ja juon "melkein mitä vain".Neuvolassa ei kommentoida asiaa mitenkään.

mulla on tippunu lähtöpainosta, mut ei kuulemma haittaa kun vauva kasvaa kuitenkin hyvin. tässä ois viel 5viikkoa laskettuun aikaan... saa nähdä pääsekö plussan puolelle. ei oo paljoa alta lähtöpainon ( 500g vaan ), mut oikeestaa koko aika pysyny paino samana.

Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Ekalla nousi jonkin 10kg mut nyt rv31+3 niin kiloja on tullu 2 vaikka syön kans kaiken maailman herkkuja, neuvolassa kaikki on kumminkin hyvin, niin huolta ei ole. :)

Niin ja siis mulla ei lähtöpainoakaan ollu mitenkaan liikaa, melki liika vähän.

No eipä mullakaan noussut kummassakaan raskaudessa kuin just sen verran mitä teki lapsen paino, lapsivesi, istukka... kun olin synnyttänyt, oli laitoksella jo paino sama kuin ekassa neuvolan punnituksessa.
Söin ja join ihan riittävästi ja kaikkea =)
Lienee niin yksilöllistä sekin.
Nyt tosin olen muutaman kilon painavampi kun silloin kun aloin esikoista odottamaan :whistle:

olkaa onnellisia...mun paino nousi lähes 25 kiloa, joskin alipainoa oli ennen raskautta.... Nyt poika on jo kohta puoltoistavuotias ja vieläkin on kiloja 7-8 jäljellä....

Mulla nousi ensin kymmenen kiloa, sit käänty laskuun. Tällähetkellä rv38 ja mitat 168/59.. ei paljon naurata. laskee tietenkin taas imetysaikana alle viidenkympin. Jos on pulska tai liian lihava niin ei kai oo huono juttu ollenkaan jos ei paino nouse, mut liian laihana toivoisin et tulis reippaasti painoa ja vähän jäiskin.

Yhteistyössä