Muita kolmatta lasta toivovia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minttu

Jäsen
13.05.2004
710
0
16
Vai kuulusko tää kysymys toiselle palstalle? Siis ajattelin nimenomaan tässä ikähaarukassa olevia. Itse nyt siis 34 ja pelkään että ne hedelmälliset vuodet on kohta ohi.. (Nuorin lapsi nyt runsaan vuoden)

No mää olen kyllä vielä alle 30.. mutta voin kai silti vastata..

Kolmas haluttais, mutta eräistä syistä se saa nyt odottaa. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin kauaa, koska sitten alkaa mullakin olemaan ajankohtaisia nuo samanlaiset huolet hedelmällisyydestä..

Oikeastaan me haluaisimme tehdä vielä kaksi uutta tulokasta, aika sen sitten näyttää kykö nuo aatteet toteen..?

:wave:

Kolmas on yrityksessä täälläkin, tosin vasta ekaa kiertoa yritellään. Mulla on ikää 33v ja kuopus täyttää parin viikon päästä 4v. Olen ihan samaa miettinyt, että vieläkö näillä vuosilla ja kiloilla raskaus onnistuisi.. Muutenkin mulla on aina ollut hurjan epäsäännöllinen kierto. Toivottaan nyt kuitenkin ja yritellään ainakin tässä alussa ihan ilman paineita..

Meille syntyy pikku vitonen tuossa kesällä ja ikää itesellä 38v. Tiedän olevani vanha äidiksi, mutta luonto tekee joskus tepposet (raskaus sai alkunsa kierukasta huolimatta).
Sain ensimmäiset esikoiset kun olin 30v.
Ikinä ei ole myöhäistä aloittaa! Tsemppiä teille! =)

meille on tulossa neljäs. 8, 7 ja 5 ovat edelliset. nyt kun ikää on enemmän (35) on raskaus raskaampaa, mutta vauvaa odotetaan tosisaan koko perheellä. Tuntuu lahjalta tämä vauva.

Kyllä mä voisin sen kolmosenkin viel pyöräyttää B) Ikää saman verran kun ap´llä, mutta en kyllä pelkää hedelmällisten vuosieni menneen jo ohitse. Mutta jos siihen kolmoseen päädymme, niin en aio odottaa vuosia ennen kun heitän kumit kaapin perälle pölyyntymään.... :whistle:

Siis mies kohkaa kolmannesta, minä olen oikein onnellinen kahden pojan äippä..Olen miettiny että 35vee on minulla takaraja synnytyksille ja tänä vuonna täytän jo 34..
En tiä miksen lämpene..

Odotan kolmatta. Mä olisin halunnut jo pari vuotta sitten, mutta mies jarrutteli. Nyt hänkin oli valmis kolmanteen.
Ikää mulla nyt jo 35v ja kun vauva syntyy niin olen täyttänyt jo 36v.
Mä ajattelin aina nuorempana lapset tekeväni, mutta en halunnut jättää kolmatta tekemättä, kun ei aikaisemmin sopinut molemmille.
Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta :)
Isommat lapset on 7v ja kohta 6v

Odotan kolmatta. Mä olisin halunnut jo pari vuotta sitten, mutta mies jarrutteli. Nyt hänkin oli valmis kolmanteen.
Ikää mulla nyt jo 35v ja kun vauva syntyy niin olen täyttänyt jo 36v.
Mä ajattelin aina nuorempana lapset tekeväni, mutta en halunnut jättää kolmatta tekemättä, kun ei aikaisemmin sopinut molemmille.
Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta :)
Isommat lapset on 7v ja kohta 6v

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 09:21 onnela74 kirjoitti:
Välillä ollut mielessä, että se kolmonen olisi ihana. Meillä lapset 7 ja 4-vuotiaat, ja olen miettinyt tuota ikäeroa. Tulisiko kolmannesta jotenkin yksinäinen :/ Niin ja ikääkin on jo 32v.
:hug: kuulosti melko tutulle...itsellä oli pojat 5- ja 4-vuotiaat kun aloin odottaa kolmatta. Ikää itsellä silloin oli 32. Täytyy sanoa, että tämä vauva on ikäänkuin "rauhoittanut" tilannetta meillä... :heart:

Minulla on jo ollut mielessä, etten haluaisi tämän (toisen) raskauden jäävän viimeisekseni, mutta mieheni on ollut tähän mennessä sitä mieltä, ettei meille enää kolmatta...

No, kysyn häneltä tuossa viiden vuoden päästä uudestaan :/

Nyt rv40+3

Yhteistyössä