Muita kun vihaa kesää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voeras

Vieras
Mä olen aina vihannut. En vain pysty olemaan ulkona ollenkaan, kun on niiiiiiiiin kuuma :( Nytkin oon vaan ihan hiessä kotona ja olo on tukala ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu :(

Talvella sentään voi pukea sen verran vaatetta päälle, että on sopiva. Kesällä kun on tarpeeksi kuuma niin ei auta vaikka olisi alasti :(

Hep. Viime kesä oli ok, ei ollut liian kuuma ja satoikin välillä. Ja inhoan sitä kun nahka palaa sekunnissa ja lasten vielä nopeammin. Ja kauheaa pukea niillekin raukoille muka jotain pitkää päälle kun pelkissä nahoissaankin kiehuu hengiltä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja mörtsykkä:
sama täällä.mulla on vielä atopia niin se hikoaminen aiheuttaa kutinaa, ja sit kenkuttaa vielä enemmän... kun ei vauvan kans voi suihkussakaan koko ajan rampata!!

Mulla on kanssa itellä korvissa krooninen korvakäytäväntulehdus, joka pahenee aina kesäisin. Mitä kuumempi ja kosteampi niin sitä kipeämmät ovat. No tätä vaivaa ei ole vielä montaa kesää ollut, että ei se syy mun "kesävihaan" ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mörtsykkä:
sama täällä.mulla on vielä atopia niin se hikoaminen aiheuttaa kutinaa, ja sit kenkuttaa vielä enemmän... kun ei vauvan kans voi suihkussakaan koko ajan rampata!!

Mulla on kanssa itellä korvissa krooninen korvakäytäväntulehdus, joka pahenee aina kesäisin. Mitä kuumempi ja kosteampi niin sitä kipeämmät ovat. No tätä vaivaa ei ole vielä montaa kesää ollut, että ei se syy mun "kesävihaan" ole :D

nojoo, myönnettäköön, et ei miulla se oo aina atopiasta johtunut. nykyään lähinnä siks ku atopia ollut muutaman vuoden pahempana. aiemmin (kai?) tykkäsin kesästä. talvisin odotan innolla kesää,mut sit kun kesä on tuloillaan,niin toivonkin et hypättäiskin suosiolla sen yli. ja toivon kokoajan vesissadetta.

Joo todellakin inhoan hellettä. Vaikka kävisit kylmässä suihkussa, niin heti kun tulet pois sieltä, on uudestaan hiki. Sellanen 10 astetta ympäri vuoden olis ihan sopiva.

inhoon nii maan perkeleesti kesää!! se on nii tuskaa olla ulkona ku on jotain yli 20 astetta lämmintä ja sit kaikki kaverit suuttuu ku en suostu tulee ulos, ja ja.. kaikkee...talvi on ihanaa aikaa.. mut kesä vois mennä perseeseen...se on maanpäällinen helvetti mulle ku kesää tulee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo todellakin inhoan hellettä. Vaikka kävisit kylmässä suihkussa, niin heti kun tulet pois sieltä, on uudestaan hiki. Sellanen 10 astetta ympäri vuoden olis ihan sopiva.

Olen täsmälleen samaa mieltä!

Yhteistyössä