muita mätkyn saajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon sait?

Itse sain 800 euroa. Miksei kukaan kerro että 20 prosenttia ei riitä kun saa ansiosidonnaista :(

Eikö kulta pieni kukaan ole sinulle kertonut, että se veroprosentti kannattaa tarkistaa netissä. Siellä on ihan laskuri mihin voi syöttää tulot ja vähennykset. Ja muistaa vielä, että ansiosidonnaisesta ei voi tehdä suurinta osaa vähennyksiä mitä palkasta saa.

Ja jos ei ymmärrys riitä, niin voi ihan soittaa sinne verotoimistoon ja varmistaa asia.

Sain mätkyjä. tosin en aijo niitä niellä koska mulle oli merkattu sellasia kuluja joita mulla ei ole ollut. Prosentti oli kyllä kohallaan. Täytyy selvittää asiaa.

Jos tarkoitat "kuluilla" vähennyksiä, niin kun korjaat asian niin saat vielä lisää mätkyjä :D. Toki nuo pitää korjata silti, koska muuten syyllistyt veropetokseen.

"Prosentti" ei ole ollut kohdillaan jos tulee mätkyjä tai palautuksia, btw...

Veroliput pitäisi tulla huhtikuun aikana. Mulle ei vielä ole tullut. Moneen vuoteen en ole mätkyjä saanut, mutta nyt vähän jänskättää, luulen että aika tasan menee, tai sitten pieni mätky.

"Miksei kukaan kerro että 20 prosenttia ei riitä kun saa ansiosidonnaista " kas, tässä! Suomalainen uusavuton kyselemässä :)
Kyllä, kaikkien vikahan se on kun me ei sitä sulle kerrottu että veroprosenttia ehkä kannattaa tarkastaa netissä :)

Paljon sait?

Itse sain 800 euroa. Miksei kukaan kerro että 20 prosenttia ei riitä kun saa ansiosidonnaista :(

Mulle kävi samalla tavalla. Kuvittelin, että verotus on ok, mutta mätkyjähän sieltä tuli. Mutta, meillä on kotitalousvähennykset ottaa lukuun, niin todennäköisesti se pienenee siitä.

Lasketin netissä syyskuussa prosentin ja nostin sitä vielä itse 2% ylöspäin ja kas, mätkyjä silti 360€. Arvioituun vuosituloon jonka laskuriin syötin jäi vielä reilusti matkaa!? Ei tajua....

[QUOTE="nuuh";29790661]Lasketin netissä syyskuussa prosentin ja nostin sitä vielä itse 2% ylöspäin ja kas, mätkyjä silti 360€. Arvioituun vuosituloon jonka laskuriin syötin jäi vielä reilusti matkaa!? Ei tajua....[/QUOTE]

Oot jotain mokannu laskennassa jo ansaittujen tulojen tai pidätettyjen verojen kanssa TAI sit sulla on verokortilla joku vähennys joka ei ole veroehdotuksessa TAI veroehdotuksessa on virhe. Mutta oothan sä tietenkin tarkistanut, että siinä on tulot ja vähennykset oikein.

Kuumimmat

Yhteistyössä