Muita? Me ollaan harrastettu seksiä viimeisen vuoden aikana varmaan joku 4 kertaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ja aina mun aloitteestani, mies ei ikinä tee aloitetta :( Silloinkin kun seksiä oli enemmän, minä tein aina aloitteen. Nyt en ole minäkään tehnyt kuin kerran joulun jälkeen, enää en tee!
Mä tunnen itseni ihan ällöttäväksi miehen silmissä.

Ihan totta? Minä en ymmärrä... meillä mies on koko ajan valmiina, siis ihan kokoajan... Ollaan oltu kohta 15v yhdessä eikä se oo koskaan kieltäytyny. Sanoo että eihän miehet koskaan... Eikö se halua sua enää? Vaativat lapset? Mikä voi olla...

Meillä sama tilanne, että mies ei tee aloitetta. Seksiä on, jos jaksan itse tehdä aloitteen. Viimeksi sanoin, että jään odottamaan hänen aloitettaan. 2kk tässä odoteltu... Eroa en edes mieti, kun muuten ollaan onnellisia yhdessä.

Jos tulis tilaisuus pettää, niin ehkä sen tekisinkin... :(
Mä olen miehelle monesti puhunut tästä, että mua vaivaa kun meillä ei ole seksiä eikä hän tee aloitetta, mutta ei se tilanne siitä miksikään ole muuttunut.

meillä sama. en edes muista koska ollaan harrastettu seksiä. tän vuoden puolella kuitenkin. mua suoraan sanottuna panettaa niin hemmetisti, mut mies ei oo yhtään innostunu. olen sanonu monesti, et tunnen itseni niin ällöttäväksi, mut mies sit halaa ja sanoo et mä oon ihana ja plaa, mutta eipä paljon ne sanat lämmitä kun ei mitään tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ymmärrän sua täysin. Samoja ajatuksia.

sama täällä. en mä hakemalla hae pettämistilaisuutta, mutta en oikeesti uskalla lähtee enää kavereiden kanssa bilettään kun mun itsehillintä on pyöree nolla.

Alkuperäinen kirjoittaja jonsu:

sama täällä. en mä hakemalla hae pettämistilaisuutta, mutta en oikeesti uskalla lähtee enää kavereiden kanssa bilettään kun mun itsehillintä on pyöree nolla.

Mä taas monesti lähden just sen takia, että saan kohotettua itsetuntoa edes hetkeksi. On ihana kun joku huomioi. Vaikkei siis varsinaista pettämistä tapahtuisikaan. Pelkkä flirtti ja kohteliaisuudetkin riittää.

Meillä on yksi lapsi, 8v. Eli omaakin aikaa on. Ja jos käy niin onnekkaasti, että meillä on molemmilla vapaapäivä ja lapsi on koulussa, niin mitään ei tapahdu. Mies ei edes yritä, viimeksikin vaan istui kun tatti tietokoneella!
Joku voisi kysyä, että miksi et itse tehnyt aloitetta; no ei suoraan sanottuna huvita enää... :(

Alkuperäinen kirjoittaja jonsu:

Mä taas monesti lähden just sen takia, että saan kohotettua itsetuntoa edes hetkeksi. On ihana kun joku huomioi. Vaikkei siis varsinaista pettämistä tapahtuisikaan. Pelkkä flirtti ja kohteliaisuudetkin riittää.

jep, mulla oli kans pitkään noin. sit kerran meinas itsehillintä pettää täysin ja kaveri sai mut melkein repiä irti etten lähteny yhden miehen matkaan...... en uskalla enää lähtee, en kuitenkaan halua loukata mun miestä. vaikka se loukkaa mua jatkuvasti omalla käytöksellään.. tää on kamalaa.

Meillä on yksi lapsi, 8v. Eli omaakin aikaa on. Ja jos käy niin onnekkaasti, että meillä on molemmilla vapaapäivä ja lapsi on koulussa, niin mitään ei tapahdu. Mies ei edes yritä, viimeksikin vaan istui kun tatti tietokoneella!
Joku voisi kysyä, että miksi et itse tehnyt aloitetta; no ei suoraan sanottuna huvita enää... :(

Ei uskois että joskus ollaan pantu junan vessassakin...

Ja kuinka monta kuukautta naisen pitää sitten kärvistellä ilman seksiä. Mun mielestä seksi on perustarve ja kuuluu parisuhteeseen olennaisena osana. Jos ei tilanne parane, mies vaihtoon tai pitää kokeilla rakastajaa.

Ei uskois että joskus ollaan pantu junan vessassakin...

ei oo totta, me ollaan kans joskus painettu junan vessaan kun kesken matkan tuli järjetön himotus....... :D oi niitä aikoja... ;(

Meillä on seksiä tuon verran viikossa.. Voitko itse tehdä alotteen jonku aikaa? mulla ainakin menee halut jos yhtään pitempään on ilman ja sit saa taas opetella et on useamman kerran viikossa mut siitäkin tulee jollain tavalla tapa/rutiini (en löydä oikeaa sanaa).

Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
Ja kuinka monta kuukautta naisen pitää sitten kärvistellä ilman seksiä. Mun mielestä seksi on perustarve ja kuuluu parisuhteeseen olennaisena osana. Jos ei tilanne parane, mies vaihtoon tai pitää kokeilla rakastajaa.

Ei se oo noin yksinkertaista. Seksi ei kuitenkaan ole ainoa hyvän parisuhteen mittari. Kun kaikki muut osa-alueet toimii loistavasti, niin en todellakaan aio miestäni jättää. Löytyykö sellaista kumppania, jonka kanssa KAIKKI asiat toimisivat loistavasti ja ikuisesti. En missään nimessä vaihtaisi nykyistä parisuhdettani sellaiseen, jossa seksiä on mutta muuten ei sitten arki sujuisikaan. Liian suuri riski.

Meillä myös tilanne että kohta viimeiseen 2 vuoteen ei olla paljon harrasteltu. Mun ei tehnyt raskauden aikana miele. Heti synnytyksen jälkeen ei käynyt mielessäkään ja sit aina oli vaan niin väsynyt yö valvomisten takia. No nyt olis aikaa ja ei enään univelkaakaan kerry, mut aloitteen tekemisestä on tullut hemmetin vaikeaa!!! Mut eiköhän tää tästä.

Joo ei oo heleppoo täälläkään. Ohi on alkuajat. No sanotaanko, että joskus harvoin kolme kertaa viikossa, mutta kyllä yleensä on sellainen kuukauden tauko vähintäänkin, ellei jopa kahden. Tämä lama-aika, miehen masennus ja tiukka taloustilanne + pieni lapsi vaikuttaa selvästi meidän kiinnostukseen toisiamme kohtaan. En sano, että itsekään aina hinkuaisin, mutta onhan se tosi epäimartelevaa, kun mies ei edes yritä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on seksiä tuon verran viikossa.. Voitko itse tehdä alotteen jonku aikaa? mulla ainakin menee halut jos yhtään pitempään on ilman ja sit saa taas opetella et on useamman kerran viikossa mut siitäkin tulee jollain tavalla tapa/rutiini (en löydä oikeaa sanaa).

Tätä olen itsekin ajatellut. Mitä pidempään on seksitöntä kautta, sitä vähemmän haluttaa....

Oon miettinyt sitäkin, että olenko mä "liian helppo nakki". En oo ikinä sanonut miehelle ei (silloin kun teki vielä alotteita). Pitäisikö mun ruveta pihtariksi, niin mies alkaisi vonkaamaan.

Oon miettinyt sitäkin, että olenko mä "liian helppo nakki". En oo ikinä sanonut miehelle ei (silloin kun teki vielä alotteita). Pitäisikö mun ruveta pihtariksi, niin mies alkaisi vonkaamaan.

No kokemukseni mukaan se ei auta... :(

Yhteistyössä