Muita media-assistentteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi olen yrittänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi olen yrittänyt

Vieras
Ajattelin kirjoitella kyselläkseni millainen on kollegoiden työtilanne. Itse valmistuin 2005 ja en ole päivääkään tehny oman alan töitä kun ei ole töitä ollu,sama koskaa kaikkia mun luokalla olleita ma muita media-assareita jotka tunnen. Ellei oo suhteita ni töitä ei vaan saa. Säälittää kun niitä silti kolututetaan hirveet määrät suoraan kortistoon..ei kai tässä muu auta kun opiskella joku muu ammatti joka ei oikeesti kiinnosta.

Jep, valmistuin 2001 (?) media-assarin koulutusta edeltävältä kuvankäsittelylinjalta. En ole oman alan töitä tehnyt yhtään, enkä usko, että ilman lisäkoulutusta tulen koskaan sillä alalla työskentelemään.

Nyt kotona lasten kanssa, mutta tulevaisuudessa uuteen koulutukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, valmistuin 2001 (?) media-assarin koulutusta edeltävältä kuvankäsittelylinjalta. En ole oman alan töitä tehnyt yhtään, enkä usko, että ilman lisäkoulutusta tulen koskaan sillä alalla työskentelemään.

Nyt kotona lasten kanssa, mutta tulevaisuudessa uuteen koulutukseen.

juu..ollaan media-assareitten kanssa keksitty termi niill jotka lähtee opiskelemaan "tervetuloa työttömäksi" sääliksi käy niitä jotka sinne lähtee uskossa että töitä saa ja tää on mun unelma.

Sehän on ollut tiedossa jo pitkään, ettei media-assareille mitään töitä ole. Siksi lähdinkin itse korkeakouluun, samalle alalle. Duunia on ollut jo, vaikka vasta toinen opiskeluvuosi menossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän on ollut tiedossa jo pitkään, ettei media-assareille mitään töitä ole. Siksi lähdinkin itse korkeakouluun, samalle alalle. Duunia on ollut jo, vaikka vasta toinen opiskeluvuosi menossa. :)

AMK tai TAIK? Oon miettiny tätä mutta kelailin ettei se korkeakoulu paranna mun työtilannetta,mitä hommia teet?

Yhteistyössä