Muita odottajia/äitejä joilla ADHD/ADD?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cilia

Jäsen
12.12.2011
47
0
6
Jos täältä löytyy jo tästä aiheesta ketju niin kertokaa :)

Tässäpä lienee se aihe johon kaipaisin eniten vertaistukea, ja kokemusten jakamista, mutta en tunne ketään..Itselläni on tuo add, eli suomennettuna adhd ilman ylivilkkautta. Päinvastoin, olen lähinnä alivilkas haaveilija..nyt raskausaikana on melko hämmentävää kun ei saa syödä lääkkeitä jotka pitää elämän normaalina, ja pään mukana touhuissa. Vauvanhoito ilman lääkitystä pelottaa, ja niin hullua kun se on oon jo tehnyt aikatauluja kaikille toimille. Juu, tiedetään ettei elämä vauvan kanssa ole kovin strukturoitua, mutta pakko yrittää edes jotain jos haluaa kokeilla imetystä. Sittenhän ei ole mitään huolta jos imetys epäonnistuu ja saa lääkkeet käyttöön..

Moi!

Täällä!:) Mulla diagnoosina vaikea ADHD.Plussasin tänään!!!*varovaiset tuuletukset* Minulla on myös yksi 3 vuotias lapsi ennestään ja sattuupa olemaan ihan hengissäkin;) Mulla kans lääkitys mikä auttaa mua koulussa ja arjessa.( Dexamfetamiini) Nyt olen ollut syömättä ja ilman pitää olla koko raskaus...mua kans huolettaa vähän et mitäköhän tästä tulee kun on jo yksi touhukas kolmevuotias ja lopputyötäkin pitäis alkaa tekemään...hieno asia et yrität valmistautua kaikkeen mahdolliseen ja on hyvä miettiä selviytymiskeinoja.Mut ne aikataulut voit kyl heittää mäkeen!:DD Onhan tämä vähän tämmöstä ku ei sitä tietoutta esim. neuvoloissakaan niin hirveästi ole että osaisivat neuvoa ADHD:n ja äitiyden kanssa.
Arvaa mitä, mun ADHD PARANTU raskauden ajaksi lähestulkoon KOKONAAN!Lukuunottamatta levottomia jalkoja.(Olivat kyllä pahat :DD )

Uusimmat

Yhteistyössä