Täällä mennään rv 37+1, ja väsyttää ihan hulluna! Pitää vain jaksaa tuon 1v 6kk kanssa. Hänellä on alkanut vielä yöt mennä tosi rikkonaisiksi. En ymmärrä mitä sen kans voi tehdä... Ja käceltävä on, kun autoa ei ole päivisin käytössä ja kauppaan, puistoon ja kerhoon on mentävä. Ja jännittää vielä miten onnistuu jakamaan ajan tasaisesti lapsille ja tuleeko mustasukkaisuutta jn
e. Muita, joilla vastaavat ajat ja ajatukset?
Mulla 38+2. Kummallista kyllä ihan energinen olo (ei ollut pari viikkoa sitten vielä). Nukun tosi sikeesti (mitä en ole tehnyt koko raskausaikana oikeastaan) ja en edes käy enää öisin vessassakaan!
Kyllä se arki sitten sullakin alkaa luistaan (itselläni 4 lasta jo) kun otat sen niin ja teet lapsellekin selväksi että tää on normaalia näin. Jos alkaa liikaa "keskittymään" siihen että no tää on varmaan nyt mustasukkainen tai jotain, niin tokihan se lapsikin sen vaistoaa. Jaksamisia!
Mulla 41+5, tänään äippäpolille kontrolliin!
Alaselkä alkaa oleen puhki, ja närästää! Väsyttää ja turhauttaa,pinna kireellä!
Muuten ei mitään ihmeempiä !
Autolla ajo on alkanut tällä viikolla tuntumaan epämukavalta ja joka päivä sitä joudun käyttämään kun isompia kuskaan!
[QUOTE="jepp";28316345]Mulla 38+2. Kummallista kyllä ihan energinen olo (ei ollut pari viikkoa sitten vielä). Nukun tosi sikeesti (mitä en ole tehnyt koko raskausaikana oikeastaan) ja en edes käy enää öisin vessassakaan!
Kyllä se arki sitten sullakin alkaa luistaan (itselläni 4 lasta jo) kun otat sen niin ja teet lapsellekin selväksi että tää on normaalia näin. Jos alkaa liikaa "keskittymään" siihen että no tää on varmaan nyt mustasukkainen tai jotain, niin tokihan se lapsikin sen vaistoaa. Jaksamisia![/QUOTE]