Muita onnellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mun elämässä on kaikki tällä hetkellä niin hyvin, etten muuttaisi mitään. Olen yhdellä sanalla sanottuna onnellinen ja tälläkin hetkellä olo on niin hyvä, että meinaan pakahtua tähän tunteeseen. Kiitollinen olen :)

Onko muita onnellisia paikalla?

Täällä :) Kaikista onnellisin olen siitä, että vaikean lapsuuden jälkeen olen saanut elämäni niin hyvälle mallille, että myös tajuan ja huomaan sen kun olen onnellinen ja osaan nauttia siitä :)

Olen.
Aikoinaan elin mustassa sumussa kulkien, lapsettomuushoitoja läpikäyden, keskenmenoja vuotaen, toisten vauvamahoja kadehtien.. tätä kesti vuosia.

Nyt minulla on perhe <3 Parivuotias ja vastasyntynyt. Ja ihana mies, jonka kanssa ollaan hitsauduttu entistä tiiviimmäksi paketiksi kaikkien vastoinkäymisten aikana <3
En olisi osannut edes kuvitella, että tämmöinen onni meitä odottaa joskus!

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mä olen onnellinen. Mulla on ihana perhe, fiksut lapset jotka pärjää maailmalla, upea mies rinnallani...työ jossa viihdyn ja josta maksetaankin kohtuullinen korvaus. Mun läheisillä on asiat kunnossa. Täydellistähän elämä toki ei ole, mutta ei mulla mitään suuria valituksen aiheita ole

[QUOTE="elämä on ihanaa";28870203]Olen.
Aikoinaan elin mustassa sumussa kulkien, lapsettomuushoitoja läpikäyden, keskenmenoja vuotaen, toisten vauvamahoja kadehtien.. tätä kesti vuosia.

Nyt minulla on perhe <3 Parivuotias ja vastasyntynyt. Ja ihana mies, jonka kanssa ollaan hitsauduttu entistä tiiviimmäksi paketiksi kaikkien vastoinkäymisten aikana <3
En olisi osannut edes kuvitella, että tämmöinen onni meitä odottaa joskus![/QUOTE]

Onpa ihana kuulla, että olet nyt onnellinen ja selvinnyt noin vaikeista vuosista!

Täällä yksi onnellinen :wave:

Mun pitäis olla onneton, koska kaikki mikä voi mennä pieleen kylppärirempassa on mennyt pieleen. Silti olen onnellinen :)

Yhteistyössä