muita unettomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eranainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oletteko muuten pistäneet merkille, että tässä mobiiliversiossa ei voi tykätä kommenteista, omien kommenttien tykkäyksistä ei myöskään näy ilmoitusta ja ketjujen haku mahdollisuutta ei ole? happygirl, thank god en ole yksin!

Ainahan mulla on näitä uniongelmia. Jokos mobiiliversiossa sitten pystyy lainaamaan, ja näkee ketjun aloittajan pääsivulla? Surkea tuo muutos, ja miksi se mobiili tulee väkisin, eihän ennen ollut?

Yritän rauhoittaa itseäni, tulin sohvalle hetkeksi istumaan. Yritän ajatella positiivisia asioita, ja mielellään olla ajattelematta kokonaan. Kohta lähden nukkumaan. Ja tällä kertaa aion myös onnistua siinä. Huominen vapaapäivä on paljon mukavampi, kun sen viettää hyvin levänneenä.
Kellekään tuskin sopii univelka, joten heittelempä teillekin unettomille siellä jossain unihiekkaa vähän extranakin. Hyvää yötä! On hienoa saada nukkua hyvin!

käytätkö puhelimessa täysversiota vai mobiilia? mobiilissa näitä vikojaon..
Ei kai mulla ole valittavissa täysversiota/mobiilia, vaan hyppää vain siihen uuteen näkymään. Ennen uudistusta käytin aina täysversiota, ja opera minin asetuksista valitsin yhden sarakkeen näkymän, ja se oli hyvä käyttää.
Mutta uudistuksen jälkeen tuo yhden sarakkeen näkymä on sekava, eikä enää oikein edes hahmota mikä on otsikko ja mikä lähettäjä, joten joudun poistamaan muilla palstoilla käyttämäni yhden sarakkeen näkymän aina käytöstä kun tulen tänne. Ja tosiaan joskus ei lähetä, eikä lainaus toimi, eikä alkusivulta pääse muistaakseni toiselle sivulle suoraan.
Välillä käväisi pari päivää siinä entisessä näkymässä, ja kylläpä oli vaihteeksi kiva kun toimi.

Jaa, tarttee katsella nuolia seuraavan kerran kun jaksaa askarrella kännykän kanssa, nyt on onneksi väliaikaisesti kone käytössä.
Mulla tosin on sellainen peruspuhelin tosi pienellä näytöllä, ettei ole ihmekään jos ei kovin pienet nuolet sieltä näy, tai sormella edes pysty näppäämään.

• Tykkää
Reactions: eranainen
Valvon... Hoitovapaalla rytmit kääntynyt hieman päälaelleen kun aamulla saa nukkua siihen 9-10 melkein aina. Oon aina ollut illanvirkku ja nyt kun ei ole mitään pakkoa herätä niin tää piirre vaan korostuu... Tosin toisella lapsella jatkuu ylihuomenna koulu niin sitten olen herättämässä sitä ylös... Tosin saatan mennä sitten vielä takasin nukkumaan...khöm.

• Tykkää
Reactions: eranainen

Yhteistyössä