Muita vaimoja joiden miehille formulan katsominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
on tärkeää? Tai yleensäkin jonkun urheilun katsominen telkkarista kun sitä tulee?
Miten sen kestää? Tuo formuloiden äänikin saa minut hermostumaan ja ahdistumaan. Ja se että minun täytyy koettaa pitää lapset hiljaisina että mies kuulee telkkarin kunnolla, muuten nousee telkkarin volyymi niin korkealle ja sitä mukaa lasten äänet ettei kestä millään.
Yleensä lähdenkin lasten kanssa johonkin siksi aikaa. Nyt ei vaan jaksa.

f, juuri sitä tarkoitin että miten kestää tuon hirveän metelin mikä tuosta lähtee. Kun ääntä pitää olla enemmän ku tarpeeks. Jotenkin hermoja kiristävää tuo ulina.

On tärkeää miehelle tai ainakin oli, sillä nyt kuuluu nukkuvan tuolla sohvalla, vaikka formulat ovat täyttä päätä menossa :) Minua formulan katsomnen ei ole häirinnyt, sillä ennen katsoin niitä itsekin. Formulaa tulee onneksi paljon vähemmän kuin muuta urheilua. Yleisurheilua, hiihtoja yms meillä ei katsota lainkaan. Niihin menisi paljon enempi aikaa.

Miehelle tulee paljon muitakin sarjoja, vaikka ei urheilua muuten seuraakaan, eikä minua haittaa hänen telkun katseleminen ollenkaan. Ainoastaan tuo formuloista lähtevä ääni jotenkin saa hermot kiristymään kun täytyy katsoa niin hiton kovaa. Ja mitä kovemmalla on telkkari, sen kovempaa meteliä pitää lapset. Yleensä lähdetään ulos mutta nyt vasta tulin esikoisen kanssa kotiin joten ei olla vielä mihinkään lähdetty. Kohta kyllä lähdetään, ei jaksa.

En vain ymmärrä miksi kyseiset fanit ovat niin kunnostautuneet toisten(=formula kuskien) henkilökohtaisten kilpailu suorituksiin? Tarkoitan, että miksi esim: Kimi R. täytyy tukea niin henkisellä kuin rahallisellakin tasolla? Kaveri varmaankin muistaa meitä kun me itse ollaan jossain asiassa häviöllä? Isänmaallisuudesta ei varmaankaan tarvitse väittää? Kimi varmasti ylistää Suomea ja omaa kansaa?

Täytyyhän niissä kai se lähetin johonkin kiinnittää? :o Ainakin meidän entiseen telkkariin laitettiin langattomat ja ne kiinnitettiin niihin juttuihin mitkä oli telkussa.

ettekö pääse kompromissiin asiasta.. tyhmää se on kenenkään huudattaa töllöä niin ettei muut voi elää normaalisti mutta tyhmäähän se olisi kieltääkään katsomasta.. keskustelua vaan peliin..

Asiasta keskustellaan lähes jokatoinen sunnuntai :D Mutta kun se on tärkeää kuulla eikä voi kuulla jos on yhtään pienemmällä ;) En ole koskaan kieltänyt miestä katsomasta. Enkä aio kieltääkään. Hyvähän se vaan on jos tulee mieluista ohjelmaa :) Mutta ärsyttää vaan jotenkin se meteli ja häly mitä ne ajoneuvot tuo tuollessaa :/

Yhteistyössä