P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ei taida kellään olla ideoita tylsyyden karkottamiseen.. ?
Käy huhuilemassa kumealla äänellä naapurien postiluukkuihin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:Minulle tuli ohjelmaa kerralla.. Vaaveli heräili tuossa syömään, sitten pidin pikatauon ja laitettiin tippa ja nyt pikkuhiljaa hän nukahtaaOn kyllä hurmaava
Vaikka sairas
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vieläkö täällä on muita..
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vieläkö täällä on muita..
Eihän täältä mihkään pääse..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiä![]()
mä oon joskus noit tän "kylän" palomiehiä nähny, eikä siel kyl oo semmosia komeita yksilöitä joukossa, joten taidan jättää nyt noi väärät hälyt väliin..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kiitos yrityksestä :hug:
Ois vaan turhan kallis juttu, kun kuitenkin pomo maksattas sen väärän hälyn mulla.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:Minulle tuli ohjelmaa kerralla.. Vaaveli heräili tuossa syömään, sitten pidin pikatauon ja laitettiin tippa ja nyt pikkuhiljaa hän nukahtaaOn kyllä hurmaava
Vaikka sairas
![]()
No varmaankin paranee..