Viikkoja 5+1
Toissapäivänä heräsi epäilyt, tein testin ja plussa varmistui.
Oireina heti oviksen jälkeen muutaman päivän kuvotus aika-ajoin. Ja oviksen jälkeen mulle tuli myös jokin ihme raivopuuska, jolloin mies jo nauroi, että eikai vaan ole jo tärppi käynyt . Noh, noi nyt oli sellaisia oireita, että en niitä silloin todellakaan noteerannut.
Sitten toistaviikkoa on jo nippaillut alavatsaa ja nyt muutamia päivä rinnat ovat olleet välillä arat aika-ajoin. Rintojen arkuudenkin laitoin aluksi sen piikkiin, että olen juuri ostanut uudet tosi tukevat liivit... Mutta eipäs tainnutkaan olla sellaista kipua. Sitten mua on muutaman päivän ajan paleltanut aikaajoin.
Viimeinen oivallus tuli mulle töissä, kun näin yhdestä mainoksesta lapsen käden kuvan ja mä katsoin sitä ja liikutuin.Mulla ei oo ollut ikinä tollasta, että noin liikuttuisin ja varsinkin jostain lapsen käden kuvasta. Silloin ajattelin, että ehkä aika tehdä testi...
Ensimmäisestä kierrosta tärppäs, vaikka ikää on jo kertynyt 37, on ylipainoa ja Fyysisesti/henkisesti raskas työ jne... tuli kyllä hieman yllätyksenä, että heti tärppäs. Mutta josko edesauttoi meidän rento-ote tai ns.kun ajateltiin että tää on vasta harjoittelukierros. Mutta näköjään me mitään harjoittelua enää tähän ikään tarvita... =) Niin ja tietenkin asiaa auttoi se, että tunnistan ovikseni.
Olin kyllä varautunut siihenkin, ettei meillä välttämättä tule tärppäämään ollenkaan. Enkä oikein kyllä vielä pysty tajuamaan, että jo tärppäsi =)