Muita vauvakuumeisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollu menkat poissa 4.5 vuotta.. viimeksi ollu ekan ja tokan lapsen välissä. Nyt odottelen että alkaakohan ne vielä joskus.. toivon mukaan ei alkais ja pieni ihme sais vielä joskus alkunsa.. :)

Meillä kans kolme ja neljännestä kuumeillaan. =) Ikää lapsilla on 3v8kk , 2v2kk ja 6,5kk. ja neljäs olis oikein tervetullut. Kaks ekaa tärppäs heti ekasta kierrosta ja kolmas neljännestä kierrosta. Nyt ollaan vasta alottelemassa yritystä, että saa nähdä koska tällä kertaa onnistaisi...

-Adrianna- Imetätkö vielä nuorimmaista? Mie imetän vielä meidän junioria.. ajattelin että kohta vois yrittää vähentää imettämistä ja kokeilla antaa neitille pullosta maitoa.. tähän asti ei oo suostunu kuin n. 10 kertaa ottamaan maitoa pullosta. :)

Meillä tämä kolmonen sai ekan kerran maitoa pullosta 4kk:n ikäisenä ja oli siis mun omaa maitoa. Sen jälkeen poika rupes kieltäytyyn imeen maitoa rinnasta, pullo vaan kelpas. Pari kuukautta lypsin maidon pojalle pulloon, mutta nyt oon ollu pari viikkoa enää lypsämättä. Oli aikasmoinen homma, kun tässä tätä touhua ympärillä muutenkin on.
Tuntu itsestä toi pojan kieltäytyminen tosi oudolta kun kakkonen meillä oli myös sellainen, että ei pulloa olisi huolinut millään! Niin ne vaan on sisaruksetkin erilaisia. =)

Teilläkin on lapset aika pienillä ikäeroilla, ootko saanu paljon kuulla kommentteja siitä?