muita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toive(kko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toive(kko)

Vieras
hei! onko kellään ollut samanlaisia juttuja kuin minulla nyt? tein eilen sis torstaina nega testin ja sitä ennen haamu plussan ja on raskaus oireita ollut pahoinvointi,tiheentynyt pissaamisen tarve + mielialanvaihtelut ja NÄLKÄ! vaikka ruokahaluttomuutta.. niin siis haluaisin kysellä että onko kellään ollut samantapainen tapaus ja silti olisikin raskaana..(vaikka teki nega testin) ? olisin todella onnellinen jos olisinkin raskaana (=

Onhan näitä monenlaisia. Minulla on näyttänyt plussaa ja en edes ollut raskaana, Luojan kiitos. Ei ollut tervetullut raskaus, hormonikierukka ja menkat myöhässä. Kaikki klassiset raskausoireet.

Eipä noilla tiedoilla voi sanoa juuta eikä jaata voitko olla raskaana. Kuten minulla, raskausoireita voi olla ja silti raskaus ei etene. Menee ehkä niin alkuvaiheessa katki tai sitten kierto muuten myöhässä.

ja tuosta sun jutusta. mullakin näytti noin puolivuotta sitten kolme apteekin testiä plussaa mut sitten alkoi vuoto ja lääkäri rouva totesi ettei mitään ollut missään(tuulimuna). että voi olla miten vain ja milloin vain näköjään.. itselleni toivoisin kovasti plussatuulia (:

Yhteistyössä