Uusioiskä:
Samalla lailla vaimosi saattaisi alkaa elämään menetettyä nuoruuttaan, vaikka lapset olisivatkin teidän molempien biologisia jälkeläisiä. Sitä sanotaan parisuhteen kriisiksi tai neljänkympin kriisiksi, riippuen siitä mihin sillä on eniten vaikutusta.
Minä elän vaimosi kaltaisessa tilassa. Mieheni kustantaa suurimman osan minun ja kolmen lapseni elämisestä, vaikka töissä olenkin. Hän tienaa monin verroin enemmän, eikä koskaan ole ominut omia rahojaan, vaan käyttää kaiken koko perheen hyväksi. Oikea isä ei ole lasten kanssa missään tkeemisissä, eivätkä liioin isovanhemmat. Me olemme vain me ja kyllä minua joskus biletyttää ja mies jää lasten kanssa kotiin. Tosin me käymme ulkona yhtä paljon miehen kanssa, joskus yhdessä, jos lastenhoto järjestyy. Jos ei järjesty, niin vuorotellen. Ja me aloimme käymään ulkona erikseen vasta kahdeksan yhdessäolovuoden jälkeen.. Huom. Me, molemmat.
Ehkä sinunkin pitäisi pitää "omat" vapaasi? Ihan vain päästäksesi ajatuksinesi vähän kauemmas tuosta tilanteesta.
Tosin se voi viedä mennessään... ikävä kyllä, ja kumman vain.