Mukaan HUONEPELIIN KUKAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä päättelin näin sen palikka jutun, kun mulla oli ekassa palikassa kirjaimet H, X ja O niin katsoin kirjasta mitkä numerot alkavat niillä kirjaimilla, no aikoastaan O:lla alko ja sit etin seuraavan kirjaimen ja kirjotin samalla ylös sen kirjaimen minkä sain niihin palikoihin pyöriteltyä, se numero voi jatkua seuraavallekkin riville :)

ennenkun näpyttelet niitä pallukoita, niin kirjoita paperille mitkä niistä pallukoista on pois päältä, aloita vasemmalta oikealle ekalta riviltä ja sitten vasemmalta oikealle toiselta riviltä jne.. kun olet painanut ne kerran loppuun, kirjoita taas ylös mitkä pallerot on harmaina, (ovat tällä kertaa muuttuneet ) ja toista painelu ja loppupeleissä jää kaikki vihreäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
ennenkun näpyttelet niitä pallukoita, niin kirjoita paperille mitkä niistä pallukoista on pois päältä, aloita vasemmalta oikealle ekalta riviltä ja sitten vasemmalta oikealle toiselta riviltä jne.. kun olet painanut ne kerran loppuun, kirjoita taas ylös mitkä pallerot on harmaina, (ovat tällä kertaa muuttuneet ) ja toista painelu ja loppupeleissä jää kaikki vihreäksi...

Mitäs jos niitä on jo rämpytelly sen tuhannen kertaa..? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:

Juu, siis näen ton yhteyden 1. kierroksella ne mitkä palaa,on 2. kierroksella sammunu ja päinvastoin, mutta miten ihmeessä ne kaikki sitten saa palamaan kerralla?

minä koitan vielä pelata.. koitan saada noita palikoita oikeaan järjestykseen mutta en oikein tajua. grammarin saat auki kun klikkaat sen grammarin ensin siihen alas oleviin ruutihin ja sitten meisselillä auki ja avaimella

Yhteistyössä