V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Makika:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Puuttuu yksi sininen kortti...
Mulla kans. Mitä tuolla kameralla pitäs tehdä?
Ei ainakaan vielä tietoo... Entäs toi telkkari? Saan kyllä sää tiedotuksen siihen...
Mä luulen, että siitä saa tiedon missä järjestyksessä ne kortit pitää laittaa paikoilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Sammakko löytyi!
Robotilta.
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Sammakko löytyi!
Robotilta.
Mä olen sitä robottia näpytelly ja näpytelly... Tarttiko siihen jonkun työkalun?
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Sammakko löytyi!
Robotilta.
Mä olen sitä robottia näpytelly ja näpytelly... Tarttiko siihen jonkun työkalun?
Pitää olla tietty järjestys.
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Hokasin!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Äh-apua:mihin ne kortit pitäis sit laittaa? ja millä tv.n saa auki? puuttuu oikealta alhaalta joku ja kolmas oikealta alhaalta..Whaaat???
Alkuperäinen kirjoittaja Äh-apua:mihin ne kortit pitäis sit laittaa? ja millä tv.n saa auki? puuttuu oikealta alhaalta joku ja kolmas oikealta alhaalta..Whaaat???
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Hokasin!!!!
Kerropa sitten kun keksit miten niihin kolmeen saa oikeat kuviot. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Hokasin!!!!
Kerropa sitten kun keksit miten niihin kolmeen saa oikeat kuviot. :snotty:
Etköhän sä sen nopeammin hokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Etköhän sä sen nopeammin hokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Hokasin! Tarttetko neuvoja vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Apuja jo nyt? Robotin pää puuttuu- Löytynyt yksi pallo. Päästy varastoon...
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Apuja jo nyt? Robotin pää puuttuu- Löytynyt yksi pallo. Päästy varastoon...
Kumpi pallo sulla on? Vihreän saa sen kuutiotaulun takaa. Pää puuttuu mullakin, mutta miten sinne varastoon pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Oletko kattonu kellon takaa? Avaimella sinne pääsi, en vaan muista mistä se avain? Miten toi koodi sinne kuutiotauluun.? Siis taulusta varmaan, mutta tyhmä pää...
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Oletko kattonu kellon takaa? Avaimella sinne pääsi, en vaan muista mistä se avain? Miten toi koodi sinne kuutiotauluun.? Siis taulusta varmaan, mutta tyhmä pää...
Ei mun kellon taa pääse. :snotty:
Juu, taulusta laskee järjestyksen, missä näpytellään sitä ruutua värilliseksi. Sen mukaan paljonko niissä kuutioissa on jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Jollain työkalulla näpytin sitä ruuvia tms mikä siinä ylhäällä on... Kaadoitko jo punasen tuolin?