S
stadin tyttö, masalassa ollut
Vieras
Sorry, mutta Masala on niin ongelmaista aluetta, etten asuisi siellä enää päivääkään. Siellä on ns. parempaakin aluetta omakotitaloineen, mutta kun palvelut on huonot ja siellä on liikuttavakin, niin en ikuna omia lapsiani esim. kouluun siellä laittaisi. Mun vanhemmat on asuneet siellä (ns. paremmalla alueella) 14 vuotta ja itse asuin 2 vuotta. Aivan järkyttävä paikka. Juoppoja pilvin pimein, riehuvia nuorisojengejä ja narkkareita. Jos meinaa junaa käyttää niin niihin saa oikeen lähituntumaa. Varsinkin talvella on mukavaa mennä Masalaan kun pimeä tulee niin aikaisin. Peräänhuutelijoita ja -juoksijoita on piisannut.
Itse suosittelisin Lohjan Perttilää. Olen asunut moooonessa paikassa ja tämä on paras. Kaikki palvelut lähellä, lapsille äärimmäisen turvallinen. Ongelmia ei ole. Pari kilsaa keskustaan, yhteydet kaikkialle hyvät motaria pitkin. Täynnä suloisia kauppoja, toria ja ihanat uimarannat Suomen suurimmassa järvessä. Luonto on siis upea.
Hinnat ovat enemmän kuin kohtuulliset. yli 100m2 5h+k+s irtoaa alle 250t tai niillämain. Kokeilepa etuovea laittamalla 08500 postinumeroksi.
En voi kuin suositella ja olen tosiaan asunut Helsingisssä ja Espoossa monissa paikoissa, Masalassa ja Vantaallakin.
Itse suosittelisin Lohjan Perttilää. Olen asunut moooonessa paikassa ja tämä on paras. Kaikki palvelut lähellä, lapsille äärimmäisen turvallinen. Ongelmia ei ole. Pari kilsaa keskustaan, yhteydet kaikkialle hyvät motaria pitkin. Täynnä suloisia kauppoja, toria ja ihanat uimarannat Suomen suurimmassa järvessä. Luonto on siis upea.
Hinnat ovat enemmän kuin kohtuulliset. yli 100m2 5h+k+s irtoaa alle 250t tai niillämain. Kokeilepa etuovea laittamalla 08500 postinumeroksi.
En voi kuin suositella ja olen tosiaan asunut Helsingisssä ja Espoossa monissa paikoissa, Masalassa ja Vantaallakin.