Mukava että miehellä on mukavaa!!!!!!!!!!!!! S*****A!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venlakoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venlakoo

Jäsen
15.01.2010
277
0
16
Tultiin eilen poikien kanssa äitille 80km kotoa ja mies lähti viettään mukavaa iltaa kaverinsa kanssa. No nyt se sit krapulassa kiukuttelee ja uhkaa jatkaa juomista ja ei anna meille kotiavaimia ja ei tule hakeen meitä kotiin ja blaablaablaa!!!!!!!!!!!!!

Vittu että mua vituttaa |O |O |O

Ois helvetin kiva päästä kotiin ja nukkumaan, koko viime yön valvoin ja mietin ettei mitään vaan satu sille.

Mä en jaksa enää valvoa sekunttiakaan ja ahdistaa ja aaarrrggghhh!!

Tän takia me ollaan lopetettu baareilu kokonaan, mutta nyt oli tarkotus et käydään vuoro vkl kavereiden kanssa jossain. Taitaa jäädä mun ilta viettämättä, tässä on taas ahdistuksen aihetta ihan tarpeeksi hetkeksi. |O :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei anna kotiavaimia? Siis onko teillä vaan yhdet kotiavaimet???

On kahdet, mutta ne toiset mies oli unohtanut omille vanhemmilleen, joten hällä on nyt ne mun avaimet, kun ei ollu eilen varma meneekö sinne kaverilleen vai sen kaverin kanssa meille. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taksilla kotiin ja soitto huoltomiehelle/vastaavalle että avaimet jäi sisään :whistle: Tavaroiden pakkaus ja mies pihalle tai omien kotiavainten teettäminen...

Kallis taksi, lompakossa tasan 50e rahaa ja sillä ei kotia pääse. Meidän kaikki rahas on miehen tilillä, kun mun rahoista maksettiin vuokra ja laskuja... Tilillä mulla on 8e :whistle:

Mä vaan haluisin, että se nukkus pään selväksi, rauhottus ja tulis hakeen meidät kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Anteeksi? Ei hae teitä kotiin? Mieskö teidät sinne vei? Olisit ajanut itse, ei kai se muutenkaan kovin ajokuntoiselta kuulosta. Ja eikö sulla tosiaan ole omia avaimia kotiisi?

Mulla ei ole ajokorttia ja hän toi meidät tänne. Voisin ajaa, mutta en kehtaa kortitta lapset kyydissä. Ei hänen vielä tarttis tullakkaan, mutta nyt pitää miettiä et tuleeko lainkaan, vai pitääkö hommata toinen kyyti vai miten... Avain homman selitin tuossa aiemmin...

Voisiko äitisi viedä? Tai lainata rahaa? Julkisilla?

Joka tapauksessa edessä olisi miehen kanssa vakava keskustelu miten asiat hoidetaan jos tarkoitus on jatkaa samassa taloudessa. Ja teetä tosiaan ne omat kotivavimet =)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
MIKSI se ei halua teitä kotiin?

Ei se ole itsekkään siellä kotona. Suuttui siitä kun laitoin viestin sille suunnilleen näin "Kävittekö baarissa, tai no menihän teillä pilkkuun asti, kuulinkin jo" ja toi kuulinkin jo oli syy mistä se suuttui! Ja sen kirjoitin just siks kun näissä pikkukylissä on tapana, että kuulee aina toisten tekemiset ja se meitä huvittaa, ollaan yhdessä naurettu asialle, mutta ilmeisesti hänen huumori ei tänään kukoista!

Alkuperäinen kirjoittaja hiiop:
Taitaa taustalla olla jotain muutakin mitä ap ei vain halua kertoa.

No ei ole. Osaa olla pirun hankala krapulapäissään! |O Jospa se rauhottus kun vähän selviää, eikä avais enää pulloa. Ei ole kyllä hänen tapaistaan jatkaa edes, mutta uhkaillut on ennenkin. Kyllä hän aina lapsia ajattelee, ettei "jättäis" heitä moneksi päivää. Mua vaan niin suututtaa, kun en todellakaan tarkottanut mtn pahaa edellä mainitsemallani viestillä, vaan lähinnä huvittuneena juoruämmien touhuista sen kirjoitin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oletteko teinejä vai mistä moinen meininki? Onneks en oo tehny lapsia tollasen juntin kanssa!

Ei me mtn teinejä olla, tai mä en ainakaan, ikää jo 27 :saint:
Mies vuoden nuorempi, mutta helvetin hankala krapulassa, varsinkin kun taitaa olla vielä humalassa ku käki.

Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oletteko teinejä vai mistä moinen meininki? Onneks en oo tehny lapsia tollasen juntin kanssa!

Ei me mtn teinejä olla, tai mä en ainakaan, ikää jo 27 :saint:
Mies vuoden nuorempi, mutta helvetin hankala krapulassa, varsinkin kun taitaa olla vielä humalassa ku käki.

Kyllä kuulostaa silti aikamoiselta teinimeiningiltä.

Yhteistyössä