Mukava että miehellä on mukavaa!!!!!!!!!!!!! S*****A!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venlakoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä näitä miehiä oikein tulee ?

Samaa mietin.

Huomattavasti enemmän ihmettelen sitä, mistä niitä naisia tulee, jotka ryhtyvät parisuhteeseen tällaisten 5-vuotiaan tasolle jääneiden niljakkeiden kanssa.

Peesi! Ja tätä usein puolustellaan sillä että "ei se mies ennen lapsia ollut tuommoinen".. Huoh..

Samaa mietin.

Huomattavasti enemmän ihmettelen sitä, mistä niitä naisia tulee, jotka ryhtyvät parisuhteeseen tällaisten 5-vuotiaan tasolle jääneiden niljakkeiden kanssa.

et ole ilmeisesti kuullut, että ihmiset ja tilanteet muuttuvat...!!
se joka on ollut 10v sitten kunnon ihminen, voi monestakin syystä "seota" tms. ja muuttua täysin. ei rakasta ihmistä kuitenkaan voi tuosta vaan jättää, monesti toivoo ja yrittävät että asiat muutuisivat.

Alkuperäinen kirjoittaja ootko tollo:

Samaa mietin.

se joka on ollut 10v sitten kunnon ihminen, voi monestakin syystä "seota" tms. ja muuttua täysin. ei rakasta ihmistä kuitenkaan voi tuosta vaan jättää, monesti toivoo ja yrittävät että asiat muutuisivat.

Ja tehdään siinä sivussa muutama lapsi lisää sen niiiiiin ihanan mussukan kanssa.. Kun sitä kuitenkin KAIKESTA HUOLIMATTA niin rakastaa.

Samaa mietin.

Ja tehdään siinä sivussa muutama lapsi lisää sen niiiiiin ihanan mussukan kanssa.. Kun sitä kuitenkin KAIKESTA HUOLIMATTA niin rakastaa.

tai sitten ei???? jotkut niin luulee tietävänsä kaiken muiden elämästä... ehkä jotkut käy yhdessä tai erikseen jopa hoidossa!

Samaa mietin.

Minun tuntemani ja tietämäni niljakkeet ovat olleet sellaisia aina. Se, että epärealistisissa pilvissä leijuva naisystävä ei tätä tajua, on tietysti ikävää - myöhemmässä vaiheessa etenkin sen niljakkeen lasten kannalta.

En tiedä ketään ihmistä, jonka luonne olisi yhtäkkiä tai 10 vuodessa muuttunut täysin toiseksi. Sen sijaan tiedän monta naista, jotka ovat onnistuneet olemaan laput silmillä vuosikausia niljakemiehensä suhteen, vaikka kaikki merkit ovat alusta lähtien ennustaneet pahaa.

Joo ei kivaa, meillä mies keksi eilen illalla puoli yhdeltätoista,että hän lähtee yksin baariin...vaikka aiemmin illalla oli kuitenkin ollut sitä mieltä,ettei viedäkään lapsia hoitoon,että ollaan vain kotona.

Mulla kans niin kypsyttää,että en tiedä mitä teen. Se on ainakin varma,että tähän kämppään ei enää kaljaa viikonloppuisin kanneta. Jos baariin haluaa lähteä niin menee juomaan jonnekin muualle ja ilmoittaa siitä etukäteen.

Viina pilaa kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oletteko teinejä vai mistä moinen meininki? Onneks en oo tehny lapsia tollasen juntin kanssa!

Ei me mtn teinejä olla, tai mä en ainakaan, ikää jo 27 :saint:
Mies vuoden nuorempi, mutta helvetin hankala krapulassa, varsinkin kun taitaa olla vielä humalassa ku käki.

Tollasen miehen olis parempi olla juomatta, tai selvittää omat ongelmansa perusteelisesti, ei krapula ole mikään syy tuolleen käyttäytyä.Avaa nainen suus ja tee sille selväksi ettei käy, tai voihan siis käydäkkin tuollanen käytös, mut älä sitten valita .

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joo ei kivaa, meillä mies keksi eilen illalla puoli yhdeltätoista,että hän lähtee yksin baariin...vaikka aiemmin illalla oli kuitenkin ollut sitä mieltä,ettei viedäkään lapsia hoitoon,että ollaan vain kotona.

Mulla kans niin kypsyttää,että en tiedä mitä teen. Se on ainakin varma,että tähän kämppään ei enää kaljaa viikonloppuisin kanneta. Jos baariin haluaa lähteä niin menee juomaan jonnekin muualle ja ilmoittaa siitä etukäteen.

Viina pilaa kaiken!

Niin ja meillä minä olen kuulemma ahdasmielinen p*ska,kun en tätä hyväksy ja kuulemma itse tehnyt samaa..heko heko. Never ever päättänyt illalla lähteä yksin baariin...aina on mies tiennyt tulevat baarireissuni ajoissa ja kenen kanssa olen menossa ja en ole ylipäätään koskaan kotoa lähtenyt humalassa baariin ja vielä lasten ollessa nukkumaan menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettii :
Minä aina näitä tämän tyyppisiä alotuksia lukiessani mietin, että mikä saa naisen olemaan tämän tyyppisten miesten kanssa? Onko seksi helkkarin hyvää? Onko mies selvistäpäin maaliman ihanin, huomioonottavin, hoitaa kodin ja lapset ja sitä rataa? Onko oltu niin nuoresta asti yhdessä, ettei osata ajatella muunlaista elämää? Eikö osaa ajatella ansaitsevansa parempaa? Ja olen siis itsekin nuorena seurustellut tähän ryhmään kuuluvan miehen kanssa, mutta onneksi onneksi onneksi osasin sitten lähteä, eikä kerinnyt yhteisiä lapsia siunaantumaan! Sen kokemuksen jälkeen olin kyllä hyvin tarkkana miespuoleisten kanssa, enkä taatusti ole antanut kohdella itseäni sen tyylisesti enää.

Meillä mies on ainakin arkena hyvä isä ja pitää huolen lapsista ja huomioi myös minua. MUTTA kun viikonloppu tulee niin silloin pitää saada rentoutua oluen parissa ja yleensä vielä kotona.

Ja tämä ihana malli on lähtenyt ihan miehen kotioloista ja suvusta. He kun eivät osaa pitää hauskaa ja rentoutua ilman viinaa.

Toki olisi ihana kun sen olisi tajunnut jo ennen lapsia...

Samaa mietin.

Höpö höpö , jos sekoaa noin pahasti, kyllä sen sitten jo huomaa muissakin asioissa. Useimmiten nää tyypit on kertakaikkiaan lapsellisia paskiaisia, vailla minkäänlaista vastuun tunnetta. Ja kun sattuvat samaan samanlaisen vaimonkin joka rakkauden huuruissa näkee vaan omia mielikuviaan onnellisesta liitosta, soppa onkin valmis. Välillä käy mielessä että ihmisten pitäs varmaan käydä ennen avioliittoa joku pakollinen ihmissuhde koulu tms. Voihan rakas ihminen , ei sitä kuitenkaan sais karhunpalvelusta tehdä perheelle vaikka kuin olis.

Just tuollaista tekniikkaa itsekin käyttäisin jos olisin mies ja haluaisin jotain kapakkaruusua painaa rauhassa. Kysy siltä edes että muistiko käyttää ehäsyä niin et saa mitään tauteja. :(

Home sweet home :heart:

Ystäväni lähti tuomaan meidät kotiin. Mieskin sit kotiutu pian sen jälkeen.
Ei osannut selittää miks kilahti, yllättäen.

Kysymyksiä oli tullut...
Oon miehen kanssa koska meillä on yhteiset lapset joille haluan ehjän perheen ja rakastan miestäni.
Hän ei TODELLAKAAN hoida meillä mtn asioita, ei ole koskaan hoitanut, eikä tule koskaan hoitamaan, koska minä ne teen aina! on sit kyse putkirempasta tai tiskauksesta.
Hyvin hän osaa kyllä hallita ja on ollut suhteen alusta asti tasaisen kusipää.

Mutta silti, sen minkä Jumala yhdistää, sitä älköön ihminen erottako... Vai miten se meni :D

Mutta nyt katse ensi lauantaihin :whistle: Jos/kun näiltä kivuilta pääsen, niin tämä mamma partyyyyyy :saint: B) Johan tuo on aikakin :whistle: Varmaan yksi siideri, baariin, ylsi vesi ja kaverille nukkumaan :laugh:

Kysymyksiä oli tullut...
Oon miehen kanssa koska meillä on yhteiset lapset joille haluan ehjän perheen ja rakastan miestäni.
Hän ei TODELLAKAAN hoida meillä mtn asioita, ei ole koskaan hoitanut, eikä tule koskaan hoitamaan, koska minä ne teen aina! on sit kyse putkirempasta tai tiskauksesta.

Mutta silti, sen minkä Jumala yhdistää, sitä älköön ihminen erottako... Vai miten se meni :D

Mutta nyt katse ensi lauantaihin :whistle: Jos/kun näiltä kivuilta pääsen, niin tämä mamma partyyyyyy :saint: B) Johan tuo on aikakin :whistle: Varmaan yksi siideri, baariin, ylsi vesi ja kaverille nukkumaan :laugh:

Huoh tulee jossain määrin mun suhe mieleen...ja rakastan niiiiiiin paljon sitä,se ei ole kusipää vaan renttu joka yrittää niin tosissaan aina välillä olla parempi.Enpä ole onnellinen mut en voi luopua siitä.

Kysymyksiä oli tullut...

Kuulostaa ihanalta suhteelta!
:heart:

Yhteistyössä