G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?![]()
Ihan tietämättömänä kyselen, että mitäs nämä rappuset mahtavat oikein merkata. Naisten jenkkakahvoista ja miesten pyykkilaudoista olen kuullut, mutta rappusista en.
Miehellä "kivat rappuset" , hmmm...
Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:Alkuperäinen kirjoittaja Eläh nyt:Alkuperäinen kirjoittaja Gold digger:proffesori kaksimieli on verbaalisesti lahjakas ja kukas se oli jolla on kivat rappuset?![]()
Ihan tietämättömänä kyselen, että mitäs nämä rappuset mahtavat oikein merkata. Naisten jenkkakahvoista ja miesten pyykkilaudoista olen kuullut, mutta rappusista en.
Miehellä "kivat rappuset" , hmmm...
no siinä kuvassa on alaston mies, sielä taustalla on ihan oikeat rappuset, sitä alastonta miestä tarkoitin...en muista nimimerkkiä..
Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Oli se aikakin että miehetkin laitetaan mukavuus tms. järjestykseen. Nyt olis vielä tarvis Mr. Palsta kisalle.....![]()
Mä en muuten ole tiennyt että Imperial on mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Vauuu... :heart: :heart: mennäänkö naimisiin? :flower:
Kröhöm..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
mä olen jo, mut salasutinoihin lähtisin sun kaa millon vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Hups... no en minä tosissani kai ollut... mutta en vain voi vastustaa kun joku kuiskaa nimeni sydämellä.. olen vain siitä ihan myytyÄlä nyt hermostu, meen valmistamaan sulle iltapalan.. otatko taas kananmunan ravistettuna ja vissyveden 7,3 asteisena jääpalan kera?
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Huuh... olen lähes sanatonPassaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Alkuperäinen kirjoittaja g:prof. kaksimieli :heart:
Huuh... olen lähes sanatonPassaa nuo salasutinat milloin vaan.. no ehkä ei ihan työaikana mutta muuten kyllä olen valmis vaikka matkustamaan turkuun sinun takia, ja se on paljon se!