Mukin teksti (englanniksi), mättääkö tässä joku vai onko mun enkku NÄIN huonoa?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höpönpöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214174:
Tämän takia, työskentelen VAIN lasten kanssa.
On pyydetty "aikuisten pariin", en mene. Lasten kanssa kaikki on ihmeellistä!

Lasten parissa työskentelevä julkisuuden henkilö siis :)
Ettet vain työskentele pellen roolissa ja nyt huomaat, ettet pääsekään toteuttamaan itseäsi vaoaasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214254:

tumblr_n2uqf5M0P31rc6jvuo1_400.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30214042:
Et sitten tunne ketään joka elää kulttuurilla.
Sekin on työ, jota tehdään RAHASTA, varsinkin jos on perhe.

Tunnen ihmisiä, jotka elävät kulttuurilla - mutta pointti oli, että he ovat valinneet ammattinsa, vaikka saavat siitä paljon huonommin rahaa kuin melkein mistä tahansa muusta työstä, mitä voisivat tehdä. Siinä kohtaa työtä ei tehdä rahasta, vaan sitä tehdään rahasta huolimatta. Ja moni taiteilija muuten ei elä työllään, vaan apurahoilla, sivutoimisella työllä tai jopa Kelan tuilla.
 

Yhteistyössä