Muksu puurot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taina"

Vieras
Pääsin Hopottajien kautta testaamaan Muksu puuroja, ja haluaisin nyt kysellä muidenkin mielipiteitä puuroista :)
Meillä on kovasti 1-vuotias tykännyt puuroista, varsinkin välipalana olen laittanut tuttipulloon purkin tuota puuroa, jonkun verran maitoa, ja sitten lämmittänyt. Ja kyllä maistuu :D
Onko muilla tämmöisiä ideoita miten oletet käyttäneet puuroja tai mistä puuroista olette tykänneet?

Meillä lapsi ei ole koskaan kelpuuttanut vellejä pullosta, puuron on pitänyt olla puuroa lusikoitavassa muodossa. Kyllähän se niitä joten kuten söi, mutta siirryttiin sitten normipuuroon, jotta koko perhe voipi syödä saamaa.

miksi 1 v syö puuroa tuttipullosta :O

Niinpä. Eihän yksivuotiaan tarvi käyttää enää edes tuttipulloa. Meillä ei yksivuotias käyttänyt enää edes nokkamukia, vaan ihan itse joi rivallisesta lasista.

Ja en kyllä syöttäis enää yksivuotiaalle purkkiruokaa muuta kuin pakon edessä eli matkoilla. Yksivuotias voi kyllä syödä jo ihan normiruokaa, kunhan ei tunge chilia ja suolaa ihan mahdotonta määrää.

Noh, jokainenhan tekee niinku tykkää mut mulle ei tulis mieleenkää tehä velliä tuon ikäselle ja antaa tuttipullosta..

Mutta mitä noihin puuroihin tulee niin mekin oltiin tossa viime kesänä kaksplussan jossain testiryhmässä missä noita puuroja saatiin maistatukseen ja ei ollu maulla väliä, kaikki tuntu meidän sälliin uppoovan..Tosin en vielä oo törmänny ruokaan mitä toi ei söis..

[QUOTE="kerttu";25941797]Niinpä. Eihän yksivuotiaan tarvi käyttää enää edes tuttipulloa. Meillä ei yksivuotias käyttänyt enää edes nokkamukia, vaan ihan itse joi rivallisesta lasista.

Ja en kyllä syöttäis enää yksivuotiaalle purkkiruokaa muuta kuin pakon edessä eli matkoilla. Yksivuotias voi kyllä syödä jo ihan normiruokaa, kunhan ei tunge chilia ja suolaa ihan mahdotonta määrää.[/QUOTE]

Meillä tyttö juo itse pullosta tai nokkamukista jos janottaa, ei suostu millään syömään kaurapuuroa. Syö muuten täysin kotiruokaa, ja mannapuuroa.Osaa myös lasista juoda. Nyt tosiaan pääsin testaamaan näitä puuroja elämäni ensimmäistä kertaa, ja tultiin siihen tulokseen, että puuro menee näin parhaiten alas välipalana.

Minä olen myös mukana Hopottajien testiryhmässä, ja meillä ovat Muksut maistuneet 1 v 2 kk pojalleni.

Lapseni tosin alkaa olla jo siinä iässä, että syö pitkälti samaa ruokaa kuin muukin perhe. Eli normaalisti keittelen hiutaleista ihan tavalliset aamu- ja iltapuurot. Reissuun lähtiessä on ollut kätevä ottaa tällaisia eväiksi mukaan. Näillä on myös hyvä harjoitella omatoimista syömistä lusikalla, koska maistuva niin hyvin, että puuro menee lusikan mukana suuhun, eikä esim. pöydälle ;) Ja saahan näillä toki helppoa vaihtelua välillä tavalliselle puurollekin. Nyt testijakson aikana olemme päässeet herkuttelemaan Muksuilla useamminkin.