Muksun kauravelli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Se on niin ihanaa :p Tytölle ei minkäänlaiset vellit koskaan uponneet, puuro kyllä meni alusta alkaen hienosti. Kerran join tytöltä jääneen vellitetran ja se oli menoa se! Joka ilta sitä pitää saada, sentään mukista eikä tuttipullosta :D

löytyykös muita joille velli maistuu?

Ai jaa, no enpä ole maistanut, mutta olen ihmetellyt hirveästi, kun joka ainoan purkin kyljessä on pilli - juoko joku "pillivellejä"? Ilmeisesti. Meillä vellit ei mene vauvalle ollenkaan enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Ai jaa, no enpä ole maistanut, mutta olen ihmetellyt hirveästi, kun joka ainoan purkin kyljessä on pilli - juoko joku "pillivellejä"? Ilmeisesti. Meillä vellit ei mene vauvalle ollenkaan enää.

No sitä pilliä mäkin olen vähän pää vinossa katellut että onko tuolle oikeasti jossakin käyttöäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko ne pillit siksi, että voi ottaa evääksikin? Eikä tarvitse mitään pulloja tms mukaan, voi suoraan juoda siitä tetrasta.

Niin, mut juoko joku lapsi kauravelliä KYLMÄNÄ?? Pakkaukksessaanhan sitä ei voi lämmittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko ne pillit siksi, että voi ottaa evääksikin? Eikä tarvitse mitään pulloja tms mukaan, voi suoraan juoda siitä tetrasta.

Niin, mut juoko joku lapsi kauravelliä KYLMÄNÄ?? Pakkaukksessaanhan sitä ei voi lämmittää.

Ja juoko jotain kauravelliä enää sen ikäinen joka osaa pillillä juoda?

meidän 1v 10kk tyttö juo mielellään kylmänä pullosta x 2/vrk. Kohta luovutaan päiväunipullosta mutta iltapullon saa niin pitkään kuin haluaa. olen vain onnellinen kun maistuu, pieniruokainen lapsi. evästähän se sekin on, maitoa ei juo.