Keksikääs jotai
Rapulaki on.. damn..
Oottelen täs et tuo yks tuttu tulee faceen onlineen ja heitän sille sit pari ilkeetä viestiä..

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peliä:Kaivas joku huonepeli? voisin alkaa sitä ratkomaan. Täällä myös hiljanen tylsä hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keksikääs jotaiRapulaki on.. damn..
Oottelen täs et tuo yks tuttu tulee faceen onlineen ja heitän sille sit pari ilkeetä viestiä..
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keksikääs jotaiRapulaki on.. damn..
![]()
![]()
![]()
Juo vodkaa ni ei tu krapulaa! |O milläs meinaat krapulan poistaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:No niin on mullakkin ja se vaikuttaa jo mun palstakäyttäytymiseen.. :ashamed: Kohta mä meen herättää ton perillisen niin pääsen ulos täältä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keksikääs jotaiRapulaki on.. damn..
![]()
![]()
![]()
Ihanks tosi?!xD Ehkä täs hieman loivennan.. :saint: :
Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keksikääs jotaiRapulaki on.. damn..
![]()
![]()
![]()
Mulla ei ainakaan tule, vaikka jois koko pullon |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:mulle tulee kans kauhee krapula sidukasta ja lonkusta mut cranberry-vodkasta ei mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keksikääs jotaiRapulaki on.. damn..
![]()
![]()
![]()
Mulla ei ainakaan tule, vaikka jois koko pullon |O
On se nii väärin.. Mä join eilen siiderii koko illan ja nyt on karsee krapula! |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:Hei kamu !
Siideristä tuleeki krapula.. Et oo olutta oppinu juomaan...?![]()