Mul on vatsamakkarat

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mä irvistän aina kaikissa kuvissa. Siellä on kaks kuvaa. Ylemmässä on läskimakkarat. Aivan 110%:n varmasti on.

mie tuun kohta justiinsa kahtomaan ne siun makkarat jos et lopeta :hug: :D

nih! :snotty:

juuri näin,yhdyn tähän,kuten jo mainitsinkin ihan ok

Kiitos :snotty: Helppas pikkusen.
Mut on ne silti olemassa :|

Ei ole ! lopeta tuommoinen.Näytä kuva jossa seisot.Itse oon 4 muksun äiti 42v ja lautavatsa kun seison ja kun istun niin 2 makkaraa.Että vesiperän vedit :D

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Kiitos :snotty: Helppas pikkusen.
Mut on ne silti olemassa :|

Ei ole ! lopeta tuommoinen.Näytä kuva jossa seisot.Itse oon 4 muksun äiti 42v ja lautavatsa kun seison ja kun istun niin 2 makkaraa.Että vesiperän vedit :D

No ei ne seistessä tommoset oo...

No älä sitten valita :D istu jatkossa suorassa =)

Et ole yksin makkaroittes kanssa. Mulla kans aikamoiset makkarat onkin vaikka kuinka yritän painoa tiputtaa ja tehä noita vatsajumppaliikkeitä mutta ei pääse nyt uimahallin kuntosalillekaan eikä mulla ole varaa lähteä siihen toiseen mikä vasta kesän alussa avattiin. Ja mulla on makkaroita myös selässä että hirvittää mutta ei auta kuin sopeutua nyt tähän tilanteeseen. Kovasti yritän tehä töitä noitten makkaroitten häviämiseksi.

Mä sitten inhoan ihmisiä jotka haluaa oikeasti kehuja kropastaan ja sitten kehtaavat laittaa aloituksen jostain täysin olemattomista makkaroista. Haista nyt pee sinä aloittaja.

voi hitsi. olipas hauska ketju, vedet silmissä työpäivää alottelen. Kiitti, FWG!
Mulla sama ongelma, ja mietin tässä jotta lähenkö teltan ostoon vaiko punttikselle....
meinaan kumpi olis halvempaa ? Ne on ilmestynyt jotenkin yht'äkkiä, tiiä miten ne niin salaa on päässy hiipimään ... No, yhen huomasin; jätin alkoholin pois, ni aikas äkkiä pieneni massu , mut vaan vähäsen. Lopulle tarttis keksiä muuta temppua, apuja? Mitä jumppaliikkeitä, mitä punttisvehkeitä suosittelette? Sinäa joka kehuit olevasi entinen makkaramaha, nykyinen lautavatsa, miten onnistuit ja kauanko kesti???? Entäs ruokavalio, mulla kun on koko ajan nälkä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä sitten inhoan ihmisiä jotka haluaa oikeasti kehuja kropastaan ja sitten kehtaavat laittaa aloituksen jostain täysin olemattomista makkaroista. Haista nyt pee sinä aloittaja.

Haista ite pippeli, hyvä vieras. Sä et edes nähnyt sitä saatanan kuvaa, niin älä puhu niiden makkaroiden olemattomuudesta. Kyl ne on hyvinkin olevaisia ja todellisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonita harmaana:
voi hitsi. olipas hauska ketju, vedet silmissä työpäivää alottelen. Kiitti, FWG!
Mulla sama ongelma, ja mietin tässä jotta lähenkö teltan ostoon vaiko punttikselle....
meinaan kumpi olis halvempaa ? Ne on ilmestynyt jotenkin yht'äkkiä, tiiä miten ne niin salaa on päässy hiipimään ... No, yhen huomasin; jätin alkoholin pois, ni aikas äkkiä pieneni massu , mut vaan vähäsen. Lopulle tarttis keksiä muuta temppua, apuja? Mitä jumppaliikkeitä, mitä punttisvehkeitä suosittelette? Sinäa joka kehuit olevasi entinen makkaramaha, nykyinen lautavatsa, miten onnistuit ja kauanko kesti???? Entäs ruokavalio, mulla kun on koko ajan nälkä!!!!

Kivaa, kohtalotoveri :D
Mutta mulla on semmosta NAHKAA noi. Ei se taida lähteä kuin kirurgin avulla. Tai niin kaikki aina sanoo...

Mut sinuna koittaisin sitä punttista eka, ja ellei se auta, niin osta teltta. Mä ajattelin suosiolla sitä telttaa.

Yhteistyössä