Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä juuri tulin.. B)
moikka ultriska!! :heart:
mitäs kuuluu tähän päivään?
kiitos ei ihmeitä tänäänkään. Vatsa täynnä herkkuja tässä istun :ashamed:
Mites hammas?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä juuri tulin.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Moon oikeesti aika hyvä laulamaan...enkä nyt kehu ittiäni..![]()
Minä taas en :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Moon oikeesti aika hyvä laulamaan...enkä nyt kehu ittiäni..![]()
mut sä oot hyvä kirijottamaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä juuri tulin.. B)
kiitos ei ihmeitä tänäänkään. Vatsa täynnä herkkuja tässä istun :ashamed:
Mites hammas?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en tiiä vieläkään että mitä se mussuttaminen on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en tiiä vieläkään että mitä se mussuttaminen on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Moon oikeesti aika hyvä laulamaan...enkä nyt kehu ittiäni..![]()
mut sä oot hyvä kirijottamaan!![]()
tuosta olen muuten samaa mieltä =)
Ice royalin laulua en ole kuullut. Mutta jos sitten vaikka Pepun häissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Ja suklaata, eikös se kaakaopapukin kasvis ole.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Minä söin iltapalaksi riisiä, keitettyjä porkkanoita, kurkkua, jäävuorisalaattia, broileria, sinimailaisen ituja ja leipää :ashamed: Oli vähän nälkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en tiiä vieläkään että mitä se mussuttaminen on![]()
Mies elää itsepetoksessa :|
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Minä söin iltapalaksi riisiä, keitettyjä porkkanoita, kurkkua, jäävuorisalaattia, broileria, sinimailaisen ituja ja leipää :ashamed: Oli vähän nälkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en tiiä vieläkään että mitä se mussuttaminen on![]()
Mies elää itsepetoksessa :|
älä nyt, justiin meinasin mussuttajia kehua...
vaikken mitään tiedäkkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kuulostaa terveelliseltä =)
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
sinähän se vasta terveellisesti vedät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:jatka vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Jotkut väittävät kyllä, että illalla pitäis syödä vähän kevyemmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:jatka vaan![]()
Niin justiin, meitä ei voi koskaan kehua liikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä söin vain kasvisruokaa-paahdettuja maisseja .
Jotkut väittävät kyllä, että illalla pitäis syödä vähän kevyemmin![]()