Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Emälä kutsuu, mää palaan kun pikkuväki nukkuu. :wave:
:heart: :hug: :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Emälä kutsuu, mää palaan kun pikkuväki nukkuu. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Vatkuli, sää et moikannut mua. :'(
anteeksi :ashamed: :saint: mää en tainnut moikata ketään joten hei vaan kaikille tasapuolisesti :wave: mulla on kyllä hyvä syy olla normaalia lahompi päinen tänään: kaatusin oikein kunnolla tuossa postinhakureissulla ja iskin pääni ja muunkin yläkropan aika mojovasti jäähän...alkuun makasin paikallani, kun olin aivan varma, etten ylös pääse omin voimin...onneksi selvisin säikähdyksellä ja julmettoman jomottavalla kyynärpäällä & pääkoppa normaalia sekompi...muksut käyneet tökkimässä mua mm. grillitikuill, kun eivät halua mun vaipuvan koomaan
![]()
Voi kauhistusEi kai pää säre enää?
Herran jee. Onneksi ei käynyt sitten pahemmin! Ihania muksuja, huolehtii äidistään
:hug:
noo kieltämättä oli hauska juoda päiväkaffetta tärskyn jälkeen, kun ne tulevaisuuden toivot todellakin kävivät hakemassa ne grillitikut ja tulivat tökkimään vuoron perään kysyen koko ajan "oot sää hengiss´?"... poika kiinnitti huomiota asiaan kommentoimalla tyyliin " miten se täräys muuttaa muka tuota käytöstä"
...joo kyllä nuo muksut osaavat olla ihania :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mitäs muitten päivään? kun en jaksa plärätä kaikkia sivuja läpi B)
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:siivoaminen on tunnetusti homma jonka voi aina siirtää kun on parempaa tekemistä B)
mä kyllä tänään imuroin ja pesin keittiön lattiankäytiin Ostapois-päivillä ja mentiin iskää vastaan, syötiin sitten siellä raflassa ja tultiin kotio tuossa tunti sitten. tyttö ollut kuin aurinko koko päivän, varsinkin kun hokasi että iskä tulee illaksi kotio. kerrankin oli aamuhuki.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mitä kivoja lastenhuoneen tekstiilejä myyviä nettikauppoja on? Tuleeko mitään mieleen? B) ...sais iteoita...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mitä kivoja lastenhuoneen tekstiilejä myyviä nettikauppoja on? Tuleeko mitään mieleen? B) ...sais iteoita...
Ei mulle tule mieleen kuin pikkukenguru
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Herran jestas minkä hintasia tuolla Pikkukengurussa!...pihi... :snotty:
Hei kooo, jokos on testi tehty?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Herran jestas minkä hintasia tuolla Pikkukengurussa!...pihi... :snotty:
Hei kooo, jokos on testi tehty?![]()
No yks on taas...nega oli..armon aikaa sunnuntaihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mikä kp tänään olikaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mikä kp tänään olikaan?![]()
24/27 |O
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:moikat mussuille :wave:
nyt on lilluttu kylpylässä ja syöty hyvin..ramasee mukavasti![]()
päästiin onneksi ilman likkaa ,kun oli hieman epävarmaa tuo hoitopaikka.oli ihkua istua ja syödä ihan rauhassa.![]()
pitäis osata hieman useammin irtaantua arjesta..
mitäs mussujen iltaan tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mikä kp tänään olikaan?![]()
24/27 |O
Vielä on siis aikaa. =) :flower: