Mulkkis-Ällö

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
noissa netti kaupoissa on muuten ihan sikahintoja..koitin kevätpukua likalle metsästää..
ihan huikeat hinnat.. :|

On juu, huomasin saman. ...mut tuntuu, et huutiksessakin lastentarvikkeista pyydetään ihan älyttömiä hintoja... Siis ei niin hirveen paljoa halvemmalla saa sieltäkään. :|

moikat mussuille :wave:
nyt on lilluttu kylpylässä ja syöty hyvin..ramasee mukavasti :D
päästiin onneksi ilman likkaa ,kun oli hieman epävarmaa tuo hoitopaikka.oli ihkua istua ja syödä ihan rauhassa. :)
pitäis osata hieman useammin irtaantua arjesta..
mitäs mussujen iltaan tänään?

Ihana päivä teillä ollu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mikä kp tänään olikaan? :D

24/27 |O

Vielä on siis aikaa. =) :flower:

:hug: voi koo pieni ..on sulla kyllä pitkä viikonloppu tiedossa .kun jännätä saa :|

Odottamisessa ei ole kuin yksi pirun paska puoli ja se on se, että siihen sisältyy ihan liikaa odottamista! :p

*filosofiaa a ala Kärppä*

päästiin onneksi ilman likkaa ,kun oli hieman epävarmaa tuo hoitopaikka.oli ihkua istua ja syödä ihan rauhassa. :)

Moiii!

...aloitin hommat tärkeimmästä päästä ja mietin lastenhuoneen sisustusta... :ashamed: Mut oikeesti omaksi puolustuksekseni: meillä meidän nykyinen makkari muuntautuu lastenhuoneeksi ja me muutetaan sieltä poikkee eli sille on pakkokin tehdä jotain, kun ei se nykyisellään sovi lastenhuoneeksi. :saint:

mutta kyl niistä iteoita saa ,noista nettikaupoista kuitenkin..ja ei tiedä,miten hormoonit pistää tekemään uskomattomia tekosia..kohta teillä on vaavinhuone kuin sisustuslehdestä :D :saint:

Ihana päivä teillä ollu :heart:

:heart: oli kyllä..uusiks vaan.. :D

Mua ärsyttää mun kaveri :kieh: puhuttiin äsken ja se kysy ekana et ootko raskaana, kun hänellä oli ihan semmonen tunne et mä oon juur sille kertonu että oon..on siis nähny unta :D no se ei siis ärsytä..mutta kun mä sitte sanoin että on pahaa oloo ollut niin se sitte sano et kyl hän tiesi että oli raskaana ilman testiä :whistle:
Emmä kyllä tienny pojastakaan että odotan, sillon tein vaan testin ajatuksella että alkaapahan menkat kun teen testin :snotty:

Mikä kp tänään olikaan? :D

24/27 |O

Vielä on siis aikaa. =) :flower:

:hug: voi koo pieni ..on sulla kyllä pitkä viikonloppu tiedossa .kun jännätä saa :|

Odottamisessa ei ole kuin yksi pirun paska puoli ja se on se, että siihen sisältyy ihan liikaa odottamista! :p

*filosofiaa a ala Kärppä*

:D hieno ajatelma :D

*filosofiaa a ala Kärppä*[/quote]

Kiitti muuhis :heart:

Ja toin on siis erittäin osuvasti filosofoitu..menikö oikein toi sana :whistle: :D

mutta kyl niistä iteoita saa ,noista nettikaupoista kuitenkin..ja ei tiedä,miten hormoonit pistää tekemään uskomattomia tekosia..kohta teillä on vaavinhuone kuin sisustuslehdestä :D :saint:

Älä yhtään ala siellä. :kieh: Meillä vanhemmat (naispuoleiset)sukulaiset hokee jo nyt, että oi kun teillä on niin laitettua. Ihan kuin sisustuslehdestä! ...joo, varmaan ihan hyvälläkin osittain sanovat, mutta äh, ärsyttää. Eikä ole. Ok on meillä pidemmälle mietitty juttuja kuin niillä, mut silti.

Miks kaiken pitäs olla sen näköstä kun taas niillä ...ei väliä sopiiko mikään yhteen, kunhan on verhot ja pöytäliina. Toinen neon oranssi ja toinen vaaleanpunainen. Ok, joku viihtyy niinkin, mutta minä en. :p

(sorry, en hyökkää sun kimppuun... ...kuullu vaan aiheesta riittävästi.. :snotty: )

Älä yhtään ala siellä. :kieh: Meillä vanhemmat (naispuoleiset)sukulaiset hokee jo nyt, että oi kun teillä on niin laitettua. Ihan kuin sisustuslehdestä! ...joo, varmaan ihan hyvälläkin osittain sanovat, mutta äh, ärsyttää. Eikä ole. Ok on meillä pidemmälle mietitty juttuja kuin niillä, mut silti.

Miks kaiken pitäs olla sen näköstä kun taas niillä ...ei väliä sopiiko mikään yhteen, kunhan on verhot ja pöytäliina. Toinen neon oranssi ja toinen vaaleanpunainen. Ok, joku viihtyy niinkin, mutta minä en. :p

(sorry, en hyökkää sun kimppuun... ...kuullu vaan aiheesta riittävästi.. :snotty: )

totta turiset. ja oikeesti.ekaa kun odotin,oli kaikki viimisenpäälle . :D sekosin.

totta turiset. ja oikeesti.ekaa kun odotin,oli kaikki viimisenpäälle . :D sekosin.

Kunhan kesä tulee ja jos raskaus menee hyvin ja jatkuu sinne asti, mä pistän maalaten noi seinät. Sain just itean.. :whistle: Sit tahdon ostaa valkoisen pinniksen ja valkoisen hoitopöydän. Sit tahdon semmoiset kivat verhot ja semmosen lampun. Sit tahdon jonku hauskan maton ja pari taulua. Sit tahdon semmoisen pehmustejutun siihin äippälaatikkoon, joka toimikoon ensisänkynä pinniksessä ja sit tahdon semmoisen verhokatoksen siihen. Sit tahdon... :p

Kukahan nämä maksais mulle? :whistle: :laugh:

Kunhan kesä tulee ja jos raskaus menee hyvin ja jatkuu sinne asti, mä pistän maalaten noi seinät. Sain just itean.. :whistle: Sit tahdon ostaa valkoisen pinniksen ja valkoisen hoitopöydän. Sit tahdon semmoiset kivat verhot ja semmosen lampun. Sit tahdon jonku hauskan maton ja pari taulua. Sit tahdon semmoisen pehmustejutun siihin äippälaatikkoon, joka toimikoon ensisänkynä pinniksessä ja sit tahdon semmoisen verhokatoksen siihen. Sit tahdon... :p

:laugh: just näin..likan kohdalla oon sevonnu myös.. :headwall: sen laatikoston pohja hajos eilen,kun vaatetta on pikkasen paljon..mä ihan hulluna niitä hankin sille. :headwall: ja hintoja ei voi isännälle kertoa kyllä :D
se on meillä se pihi.onneks.. :D

:D

Ei mutta tytöt, nyt alkoi Ladykillers nelosella. Mennääks kattoo? :D

Mun ukko jo tuolta sohvalta huuteloo... käskee sanoa teille heippa tältä erää. :(

...pakko kai totella. Jos se sit vaikka maksais mulle kesällä noi tarvikkeet.. ;) :whistle: :laugh:

:D pelaat oikein korttis..paree mennä sun.. :D :wave: :heart:

Yhteistyössä