Mulkkis-Ällö

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Huominen (epätoivoinen) parisuhteenkorjaus leffa-ulkonasyömisilta mn vituiksi. Mies kutsui mukaan siskonsa ja siskon miehen (kun ne halusi tulla mukaan) :headwall: :headwall: :headwall:
Joten mä kuuntelen huomisillan jotain natsilässytystä :headwall:

miten joku voi olla niin TYHMÄ |O en mä jaksa enää mitään..
:o Voi juma. Varmaan korjaa hirveesti parisuhdetta. :kieh: Mää varmaan jäisin kotiin kokonaan. :snotty:

määkin |O :(

... mä haluan nähdä sen leffan :snotty:

se on kiva huomata olevansa haluttua seuraa. Sen verran haluttua että mun kanssa voi lähteä johonkin kunhan ei tartte olla mun kanssa kahdestaan :'(
Sun mies on tyhmä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Moi! Miten kirjoittajapiirissä sujui? :)

Väsyneesti :ashamed: Kun siis ti-ke yö nukuin sen kolme tuntia, sain puolen tunnin päikkärit enkä silti saanut ke-iltana unta ennen yhtä. Sitten seiskalta ylös (tietenkin siis vauva piti siinä välissä muutamaan kertaan syöttää ), klo 8 lähti bussi sinne keskussairaalalle, sieltä päästiin pois vasta puoli neljältä, bussi lähti neljän jälkeen eli olin kotona puoli kuuden aikaan ja seiskalta alkoi se piiri.

Pää oli pikkusen räjähtämispisteessä, ja oli oikeasti tosi vaikea pysytellä hereillä :ashamed:

ihan tosi :o

:xmas:
:D

eikä mulla ole edes karkkia :'( |O

mulla on tyhmä mies eikä yhtään karkkia *menee syömään loputkin cocopopsit*
Hei, sää oot ansainnut cocopopsisi. :whistle: :saint:

Väsyneesti :ashamed: Kun siis ti-ke yö nukuin sen kolme tuntia, sain puolen tunnin päikkärit enkä silti saanut unta ennen yhtä. Sitten seiskalta ylös (tietenkin siis vauva piti siinä välissä muutamaan kertaan syöttää), klo 8 lähti bussi sinne keskussairaalalle, sieltä päästiin pois vasta puoli neljältä, bussi lähti neljän jälkeen eli olin kotona puoli kuuden aikaan ja seiskalta alkoi se piiri.

Pää oli pikkusen räjähtämispisteessä, ja oli oikeasti tosi vaikea pysytellä hereillä :ashamed:
On sulla ollut melkoista. :hug: Mites se altistus sujui?

ihan tosi :o

:xmas:
:D

eikä mulla ole edes karkkia :'( |O

mulla on tyhmä mies eikä yhtään karkkia *menee syömään loputkin cocopopsit*
Hei, sää oot ansainnut cocopopsisi. :whistle: :saint:

cocopopsit on ihan syvältä. Maistuvat ihan laimennetulta riisisuklaalta.

Paketissa on sentään lelu. Mä sain krokotiilin :D

Väsyneesti :ashamed: Kun siis ti-ke yö nukuin sen kolme tuntia, sain puolen tunnin päikkärit enkä silti saanut ke-iltana unta ennen yhtä. Sitten seiskalta ylös (tietenkin siis vauva piti siinä välissä muutamaan kertaan syöttää ), klo 8 lähti bussi sinne keskussairaalalle, sieltä päästiin pois vasta puoli neljältä, bussi lähti neljän jälkeen eli olin kotona puoli kuuden aikaan ja seiskalta alkoi se piiri.

hui :o :hug:

No kai se krokotiili edes lohdutti hieman? :D

joo. Mä voin jutella huomenna sen kanssa. ja jos mut taas unohdetaan tennispalatsin vessaan josta en suoriudu ulos tarpeeksi nopeasti, kun muut lähtee syömään, niin mulla on seuraa sielläkin :)

On sulla ollut melkoista. :hug: Mites se altistus sujui?

No, pääasiassa siellä sai odotella, kun oli niin kiireistä :whistle: No, olipa paljon tuttuja, kun oli tuota keskimmäistä hoitaneita hoitajia, joita en ollut nähnyt nyt 1½-2 vuoteen joten moni tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia, ja oli sattumalta sitten siellä myös muita sairaalatuttuja :D

Mutta siis altistus tehtiin tuttelilla, iholle sivelystä ei tullut mitään, eikä 10 milliäkään oikein tehnyt mitään selvää (kasvot ehkä punoitti) mutta sitten 50ml kohdalla tuli selkeä positiivinen tulos, kun ihottumat lehahti punaisiksi. Yö meni silti ihmeen hyvin, aamulla vasta tuli limakakat :x Muita siellä ei sitten tutkittukaan :/ eivät tee mitään muuta kuin vilja- ja maitoaltistuksen näin pieneltä, ja tälle ei vielä tehdä vilja-altistusta kun ei syö muuta kuin maitoa. Imetysdieettiä en kuulemma saa enää laajentaa, että jos ei ala pikkuhiljaa mennä kohdilleen niin sit pitäis miettiä että siirtyykö kokonaan Almironille :/ mutta siis toi nassu on ollut aika hyvä tai ainakin parempaan päin sen jälkeen, kun ruis jäi pois.

joo. Mä voin jutella huomenna sen kanssa. ja jos mut taas unohdetaan tennispalatsin vessaan josta en suoriudu ulos tarpeeksi nopeasti, kun muut lähtee syömään, niin mulla on seuraa sielläkin :)

:laugh:

Mutta, onko sut unohdettu vessaan? :o

No, pääasiassa siellä sai odotella, kun oli niin kiireistä :whistle: No, olipa paljon tuttuja, kun oli tuota keskimmäistä hoitaneita hoitajia, joita en ollut nähnyt nyt 1½-2 vuoteen joten moni tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia, ja oli sattumalta sitten siellä myös muita sairaalatuttuja :D

Mutta siis altistus tehtiin tuttelilla, iholle sivelystä ei tullut mitään, eikä 10 milliäkään oikein tehnyt mitään selvää (kasvot ehkä punoitti) mutta sitten 50ml kohdalla tuli selkeä positiivinen tulos, kun ihottumat lehahti punaisiksi. Yö meni silti ihmeen hyvin, aamulla vasta tuli limakakat :x Muita siellä ei sitten tutkittukaan :/ eivät tee mitään muuta kuin vilja- ja maitoaltistuksen näin pieneltä, ja tälle ei vielä tehdä vilja-altistusta kun ei syö muuta kuin maitoa. Imetysdieettiä en kuulemma saa enää laajentaa, että jos ei ala pikkuhiljaa mennä kohdilleen niin sit pitäis miettiä että siirtyykö kokonaan Almironille :/ mutta siis toi nassu on ollut aika hyvä tai ainakin parempaan päin sen jälkeen, kun ruis jäi pois.

:hug: Kuinka tiukka sun dietti nyt on?

hui :o :hug:

Mies antoi mun nukkua tänään kymmeneen, kun oli kotona tekemässä töitä. Enkä meinannut silloinkaan millään herätä :laugh: Ja yhdeltä menikin sitten jo päiväunille, ja nukuin pari tuntia :ashamed: :xmas:

Mutta, onko sut unohdettu vessaan? :o

On :'( Mä menin vessaan leffan jälkeen kuten muutkin ja kaikki lähti syömään ilman mua kun mulla kesti liian pitkään :'(
kukaan ei huomannut että mä puutun. On kiva olla arvostettu...

Arvakkaa onko kurjaa kun nukut päikkäreitä ja kokoajan näät unta siitä että yrität herätä :kieh: koko päikkyjen ajan yritin siis repiä silmäluomia auki..ei ollut levännyt olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Pois on maito, muna, ohra, vehnä, ruis, kala, nauta, sipuli, suklaa, luumu, herneet, selleri, palsternakka ainakin plus sitten mun omien allergioiden vuoksi soija, pähkinät, ananas, sitrushedelmät yms.

Kauran saan kuulemma vielä koittaa jättää pois, mutta ei muita :/

tarviit jaksuhalit :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Pois on maito, muna, ohra, vehnä, ruis, kala, nauta, sipuli, suklaa, luumu, herneet, selleri, palsternakka ainakin plus sitten mun omien allergioiden vuoksi soija, pähkinät, ananas, sitrushedelmät yms.

Kauran saan kuulemma vielä koittaa jättää pois, mutta ei muita :/

:o No on jo tosi tiukalla. Kauan oot imettänyt jo noin tiukalla ruokavaliolla?

Yhteistyössä