Mulla aivan sormet syyhyää päästä neulomaan!

Jee muitakin neulojia! :D Mä oon kunnon himoneuloja, en osaa enää ollenkaan olla ilman neulomista. Ja huomenna onkin ihan huippupäivä, lähetään kaverin kans Tallinnaan katsastaan Karnaluksin lankataivas! Saa nähä että minkälaisen jätesäkin kans sitä tulee takas.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jee muitakin neulojia! :D Mä oon kunnon himoneuloja, en osaa enää ollenkaan olla ilman neulomista. Ja huomenna onkin ihan huippupäivä, lähetään kaverin kans Tallinnaan katsastaan Karnaluksin lankataivas! Saa nähä että minkälaisen jätesäkin kans sitä tulee takas.. =)

Ai sä meet Karnaluksiin "kade" :whistle: Mä oon sitä Vironvillaa roudannut sieltä satamasta mutta Karnaluksiin asti en oo päässyt. Mä olen kans niin addiktoitunut tuohon harrastukseen että oksat pois :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Ai sä meet Karnaluksiin "kade" :whistle: Mä oon sitä Vironvillaa roudannut sieltä satamasta mutta Karnaluksiin asti en oo päässyt. Mä olen kans niin addiktoitunut tuohon harrastukseen että oksat pois :laugh:

Joo mä oon ihan tuskassa koko kesän ootellu tätä reissua :D Ajattelin kattella sieltä lähinnä puuvillalankaa ja puuvillaviskoosia ja sit jotai virkkauslankaa että sais neuloo pitsiliinoja =) Just saan tuossa yhen liinaprojektin valmiiksi varmaa tänää illalla nii pääsee sit heti käsiksi uusiin lankoihin!

Minä tuolla hiekkalaatikon laidalla istuksiessani kiikutan mukana käsityötä. Heinäkuun aikana on ihan kivasti kertynyt jo lapasia ja villasukkia. :) Sitten kun ilmat kylmenevät niin paljon ettei ulkona tarkene neuloa, niin pitäisi olla villavarusteiden jo valmiita.

Yhteistyössä