mulla ei ole enää sellasia ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
spontaaneja meinaan, tai on jonkun verran,
mut kaipaisin enemmän sellasia ystäviä ketkä voi lähteä ILMAN miestänsä ja lapsia johonkin,mvaikka risteilylle tai muuten vaan hurvitteleen:)
Nytkin mulla ois synttärit ja olisin halunnu lähtee treelle likkojen kans, lastenhoito ei oo ongelma mut ku mies ei päästä jne. ei oo rahaa koskaan.. on niin vaikeeta ja hankalaa aina :/
tästä nyt ei ehkä saanu ihan sitä kuvaa mitä haen mutta kuitenkin..
ja ihan muutenki olis ihana ku olis enemmän niitä ystäviä ketkä lähtee vaan ku pyytää:) mullaki 2 lasta ja mies mut kyl silti haluun elää omaakin elämää, en jaksa näitä äitejä että äidin pitää olla tasan kello 20.00 antamas puuro lapselle, isä ei kelpaa jne..

Ehkä niitä ystäviäsi ei vaan perinteinen biletys enää kiinnosta? Minä käyn kyllä ulkona, keilaamassa, leffassa, syömässä, shoppailemassa ymym ystävien kanssa mutta en koskaan juomassa, ei vaan kiinnosta enää.

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Ehkä niitä ystäviäsi ei vaan perinteinen biletys enää kiinnosta? Minä käyn kyllä ulkona, keilaamassa, leffassa, syömässä, shoppailemassa ymym ystävien kanssa mutta en koskaan juomassa, ei vaan kiinnosta enää.

mä en huomannutkaan ap:n tekstistä, että se haki juomaseuraa..?

en mäkään käy baarissa ku kerran 2 kuukaudessa,mun mielestä se on aika vähän..Mut enemmä just tämmösiin kuten nyt ku mul on synttärit ni olis ollu kiva lähtee johki pitään hauskaa ja irrottelee kaverien kanssa..en tarkota juomista kyllä mäkin käyn tottakai monta kertaa viikos jumpissa,lenkillä,uimas,pelaamassa kaikkea sulkkiksesta keilailuun, syömässä leffassa,kahvilla,shoppailemas ym mut tarkotan jotain KUNNON irrottelua arjesta..mulle noi on arkea haluun jotain repäsevää edes joskus tehdä..vaik lähtee vaellusratsastukselle tai lappiin viikoks tai kiipeileen norjaan..tai tukholmaan shoppaileen..

Rahapuoli voi varmaan rajoittaa :|
Kyllä mä ainakin pääsisin ja haluaisinkin lähteä vaikka viikonloppumatkalle jonkun ystäväni kanssa, mutta tällä hetkellä (hoitovapaalla+muutama tunti töitä viikossa) ei siihen ole varaa.

Mä oon miettinyt ihan samaa ja jäikin ekan kerran synttärit juhlimatta...
Mä pääsen kyllä liikenteeseen, mutta rajotin on Kela.. Mutta kun palaan työelämään, olis varuksia tosiaan käydä vaiks risteilemässä sun muuta, jota teinkin likkojen kanssa ennen..
Tuntuu, ettei enää saa extemporee kaveria mihinkään! Lähinnä siis vaikka pubiin karaokee..

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Mä oon miettinyt ihan samaa ja jäikin ekan kerran synttärit juhlimatta...
Mä pääsen kyllä liikenteeseen, mutta rajotin on Kela.. Mutta kun palaan työelämään, olis varuksia tosiaan käydä vaiks risteilemässä sun muuta, jota teinkin likkojen kanssa ennen..
Tuntuu, ettei enää saa extemporee kaveria mihinkään! Lähinnä siis vaikka pubiin karaokee..

niin,en mäkään todellakaan rahassa kieri,mut kai ain vähän irtoaa tai voi vaik säästää tms. ja en usko et aina on kysymys rahasta, pikemmin siitä et mun ystävät on jotenki kaavoihinsa kangistunut..

Täällä kans välillä tympäsee ku tuntuu että on ainoa joka enää haluaa tehdä jotain erilaista ja repäisevää... JOS nyt joku kavereista joskus lähtee johonkin ilman miestä ja lapsia, niin ainoa puheenaihe on sitten lapset, ja kotiin soitellaan jatkuvasti että onko vaippa vaihdettu ja iltamaito juotettu jnejnejne... Ja eikun kiirellä kotiin.

Plääh.

Tää tahtoo muutakin :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Täällä kans välillä tympäsee ku tuntuu että on ainoa joka enää haluaa tehdä jotain erilaista ja repäisevää... JOS nyt joku kavereista joskus lähtee johonkin ilman miestä ja lapsia, niin ainoa puheenaihe on sitten lapset, ja kotiin soitellaan jatkuvasti että onko vaippa vaihdettu ja iltamaito juotettu jnejnejne... Ja eikun kiirellä kotiin.

Plääh.

Tää tahtoo muutakin :/

juu just tätä meinaan:/ tosi rasittavaa ku täytyy koko ajan soitella tai viestitellä miehen kans jos johki lähdet tai huolehtia et miten lapset pärjää..

Minä taas olen vissiin itse menettänyt vähäiset ystäväni sillä etten yhteyttä pidä. Kyllä he sitkeästi elämässäni ovat, mutta vieraiksi ovat käyneet.
Välillä on melko lailla yksinäinen olo.

Yhteistyössä